Marco, ik wens die ouwe van je nog héél erg veel gezonde en gelukkige jaren en dus een waanzinnig goede uitkomst morgen. Samen een klokkie kopûh? Mooi, is quality time! Belangrijk, geniet ervan.
Veel sterkte!
Marco, ik wens die ouwe van je nog héél erg veel gezonde en gelukkige jaren en dus een waanzinnig goede uitkomst morgen. Samen een klokkie kopûh? Mooi, is quality time! Belangrijk, geniet ervan.
Veel sterkte!
Sterkte mannen !
Dat zijn hele Rotterdamse volksstammen. “Zeiko” is hier met de paplepel ingegoten.
Top!! . Het merk met het kroontje is tuurlijk wel zwaar oké. De “haven baronnen” hadden, en mss nog hebben, één ding gemeen, nl. de bril goud en van Cartier en het horloge van Roliepolie.
Kijk daar heb ik wat an. Geen geneuzel, maar direct voor den raap.
Hee, dat moet je wel goed spelle hè. “echte RotterdammerT”
Check!! , we duimen!!!
Sterkte morgen!
Dank je! Rotterdammers…waar vind je ze nog… mijn oma is nog van de tijd dat ze zelfs mensen uit Zuid geen Rotterdammers vond😜
Hahaha… waar het kan… plak men een T er achteran…
Hopen dat de uitslag meevalt, maar sowieso morgen een fijne dag samen gewenst!
Veel sterkte Marco. Ik zit toevallag in een zeer gelijkaardige situatie met mijn vader. Ik kom zelfs net van het ziekenhuis. Zo te horen zit de spirit goed bij je vader en dat is zeer mooi (al is dat een vreemde omschrijving in deze situatie). Zoals je ongetwijfeld zelf nu ondervindt, maakt dat het gevecht al iets minder vreselijk… succes straks!!
Sterkte voor je pa Marco.
Laat ik nou net morgen, nou ja straks op controle moeten…
Even kijken of alles nog schoon is na operatie 3 maanden geleden.
Ik kan je vertellen dat het wel/niet uitzaaiingen-bericht het belangrijkste moment is van het hele drama.
Wel is begin van het einde, niet is nog ff opereren en chemo en zo snel mogelijk over op de orde van de dag.
Ik hoop het beste voor je pa, zo te horen is het een vrolijke vent die uit het leven haalt wat er in zit, en da’s mooi !
Optimisme en humor zijn sowieso belangrijk tijdens dit soort donkere momenten.
Sterkte en pluk de dag !
Groet, Sybren
Je bedoelt Dordrecht-Noord ?
Heel veel sterkte gewenst morgen… En ook veel plezier bij de juwelier. Zet lekker samen de boel op stelten daar!
Heel veel sterkte vandaag !!!
Heel veel sterkte gewenst! Ik zou zeggen, maak er een dagje van. Ga een happie eten, drink een pilsie en zoek iets moois uit voor de beste man! Ga voor de herinneringen, goed of slecht nieuws.
Veel sterkte. Ik hoop dat vandaag een fantastische dag voor jullie wordt!
Sterkte vandaag. Hopen op positief nieuws.
Veel sterkte straks. En complimenten.
Erg knap hoe je een dusdanig onprettig verhaal positief leesbaar weet te maken.
Die relativerende Rotterdammer van je vader huist zeker ook in jou.
Ik wens jullie positief nieuws en een mooie zoektocht toe.
Veel sterkte vandaag, hopen op een gunstige uitslag! Een mooie klok uitzoeken zal wel lukken…
Heerlijk die humor! Kan niet anders dan een dag om nooit meer te vergeten worden.
Heel veel plezier vandaag met zijn tweetjes!
Gr
Men
Mooie bewoordingen voor een byzonder verhaal.
Hier wordt ook pa-zoon-liefde heel duidelijk.
Ga genieten van de tocht naar de juwelier.
Daar komt het makkelijkste: hij mag gaan kiezen en voor jou mogelijk het moeilijkst: het meest geslaagd wordt het cadeau als hij een keuze met het hart kan maken. Misschien moet je accepteren dat het geen R of O of GS of noemmaar op topleague klok wordt, maar een heel gewoon Xje van nog geen 200 euro , dat lijkt mij even lastig.
Man man, wat een avontuur en wat een mooi cadeau!
Sterkte vandaag en geniet van jullie momenten samen.
Heel veel sterkte met de uitslag hoop op goed nieuws voor jullie.