Sterkte! Wellicht heeft van Willigen nog een Meistersinger Rotterdam versie liggen?
Droevig, maar mooi verhaal. Maar moest toch echt even lachen om de beschrijving van je pa: Echte Rotterdammer, denk aan André Hazes…
Nu niet de eerste persoon aan wie ik denk als je zegt Rotterdam. (eerlijk gezegd is dat John de Wolf, al heb ik geen flauw idee of hij een echte Rotterdammer is)
ik wens jullie twee veel stekte en op goed nieuws.
maar wat de uitslag ook mag brengen, zorg ervoor dat je vader weet wat je voor hem voelt, zeg de WOORDEN ook.
ik ben inmiddels ook vader en weet wat dit betekent als je kinderen dit tegen je zeggen.
nogmaals wens ik jullie twee nog vele jaren
Ik heb zelf mijn moeder vier dagen geleden te grave gedragen, maar we hebben ondanks de ziekte dingen twee jaar kunnen rekken. In die twee jaar heb ik veel met haar gedaan. Het was gezellig, en ze stierf met een glimlach op het gezicht.
Het ziet er naar uit dat jij ook zo in de wedstrijd zit. Ik hoop dan ook voor je dat je nog een paar jaar lol kunt hebben met de goede man. Ik hoop zelfs voor je dat het gewoon in remissie gaat en hij je nog tien jaar lastig valt.
Kortom: Ik zie niet in hoe dit een horlogegerelateerd topic is, maar doe je voordeel met het feit dat je vader er nog is. Dan rest mij niets dan jullie veel sterkte, een mazzeltje hier en daar en een beetje wijsheid in de tijdsbesteding te wensen.
Maar ik wilde @anon12406429EV’s topic echter niet kapen of morbide overkomen, het was meer om 'm op het hart te drukken de tijd te nemen wanneer je 'm hebt.
Ik hoop dat het goed gaat met jou en je vader en dat het nieuws dat jullie vandaag kregen positief was.
Ik heb er meerdere keren aan moeten denken door de dag heen.
Allen hartelijk dank! We hadden vandaag goed nieuws…! Zo emotioneel hoe alleen een Rotterdammert ken zijn kregen we te horen dat er in een notendop nog genoeg reden tot bezorgdheid is, maar dat de operatie geslaagd was!
Na eerst medegedeeld te hebben dat die ouwe geen 1 biertje, maar een heel vat leeg zou gaan drinken zijn we de stad ingegaan. (Wat context: sinds een half jaar drinkt die alleen nog maar alcoholvrij bier) helaas is dit in dezelfde aantallen als het normale bier en heeft dit ervoor gezorgd dat hij nu ook suiker heb.
Wii naar juwelier van willegen, waar we overigens netjes maar niet bijzonder hartelijk werden ontvangen hem van alles laten zien. Tissot, Tah Heuer, Breiting en Omega. Zijn oog viel eigenlijk direct op de Seamaster… ik vond het wel iemand voor een Colt of een Avenger GMT… Tag Heuer werd al gauw afgedaan als: ik mot wel een echt merk hebben… …
Hierna naar S&C en kan niet anders zeggen dan top geholpen. Keurige aanbiedingen gekregen, bakkie pleur, en de verkoper nam echt de tijd voor ons… wederom zoals alleen een Rotterdammer van mening ken veranderen vond hij de Colt toch wel mooi, maar viel ze oog weer op de Seamaster om
Vervolgens te eindigen met: ‘als ik dan toch poen uitgeef, dan wordt het een Rolex’… ach ja… waarom
Ook niet… de verkoper zijn arm werd tevoorschijn getoverd en die droeg een prachtige Two tone Rose Gold Datejust… dat was dan wel weer iets boven budget…
We zouden nog even verder de stad ingaan en nog wat andere winkels bekijken en bij vertrek zegt die ouwe: ‘dit is mooi zeg’! Waarop zijn ogen naar een glimmende Superocean Heritage rubberband en Rose gold randje om de bezel valt…
Ze smaak is nu al 5 keer veranderd😜…
Het is nog geen NA geworsen… tijdens het hele proces heeft die wel 5 keer diep gezucht en ademgehaald, omdat hij moest ontladen van alles…
Hij had nog wel puf om tegen de verkoper te zeggen: ‘welke vind jij nou mooi? Oh die… ja voor 1250,- is die ook wel erg mooi (lees: 4900,- nieuw)
Nog even snel wat foto’s… binnenkort misschien een NA…