Uiteindelijk wil je toch.... weer een topic met inhoud!

Klopt, heb ik ook gezegd! Ik denk dat hij de hele ervaring van een S&C of wat dan ook… ook niet wilt missen… ik houd me ogen hier open… de Seamaster heeft wel zijn hart gestolen merk ik… de Heritage misschien omdat ik hem ook heb gehad… met Rubber prachtig, maar met sten mesh misschien minder toegankelijk

Welk horloge het wordt is eigenlijk totaal onbelangrijk. Hoop dat het jullie beide goed gaat en er lol beleefd wordt aan het maken van de keuze en de aankoop. :+1::+1:

2 likes

Ik ben zelf een rasechte rotterdammer en begrijp de humor.
Gezondheid is natuurlijk belangrijker dan materiƫle zaken.
Mijn vader met wie ik een zeer goede band had overleed in 2008 . het brak mijn hart…………

Vorig jaar had ik zelf een Steinhart Ocean GMT met jubilee band gekocht . Het is een zwitsers horloge met een automatisch ETA uurwerk. Ik ben er super blij mee misschien dat je vader het ook mooi vind ? Ik had destjds ook de tip gekregen op dit forum.
Geniet van elkaar !!

2 likes

Sterkte in deze spannende tijd! In ieder geval zeer goed nieuws om te horen dat het niet uitgezaaid is!

Goed nieuws ! Leuke tocht door de stad !
Witte wijzerplaat is beter als je op leeftijd bent.
Enne, krijg je suiker van 0,0% ?
Ik blijf er voortaan van af !

1 like

Fantastisch dat jullie goed nieuws hebben gekregen! Goed gevierd met een lekkere horloge middag :blush::+1:

In dat geval voor jou ook veel sterkte gewenst Chris.

1 like

Dat zijn wel suikerbommetjes ja😜

1 like