Als je de band er verkeerd in zet dan geeft staal dezelfde beschadiging, die titanium grade 2 is geen zacht materiaal.
Het zou zonde zijn als je je keuze hierop laat bepalen, dat wil ik je alleen meegeven.
Als je de band er verkeerd in zet dan geeft staal dezelfde beschadiging, die titanium grade 2 is geen zacht materiaal.
Het zou zonde zijn als je je keuze hierop laat bepalen, dat wil ik je alleen meegeven.
Goed om te lezen dat de AD dit zo oppakt en verschillende oplossingen aanbied.
Ik zou zelf zeggen:
âGraag het geld terug, dan kan ik eens rustig nadenken of ik nog een keer dit horloge wil. Of u moet mij direct korting kunnen geven op een nieuwe, dan graag een nieuwe en het korting bedrag op mijn rekening.â.
Zoiets. Ze hebben een fout gemaakt. Kan gebeuren? Nee. Vind ik niet. Niet als AD. Je hebt de fout zelf ontdekt, tijd er in gestoken, weer langs gereden, gewacht etc etc.
Ik zou dus hetzelfde horloge, maar dan met korting, kopen. Heb je gelijk een mooi verhaal.
Keurige oplossingen die de AD je biedt, ik kan niet anders zeggen. Volkomen terecht ook na hun eigen lompe actie.
In jouw geval zou ik voor optie 3 of 4 gaan. Indien je voor 4 kiest, dan het bedrag aanwenden voor iets anders van Tudor (velen praten je richting een BB54 maar imo is een BB58 beter geproportioneerd) of mss zelfs van Rolex als je die kant op wilt.
Gezien de âdelicateâ relatie die de AD nu met je heeft, zijn ze mss wel geneigd om je verder tegemoet te komen en kan de evt. wachtlijst voor het R merk aanzienlijk bekort worden.
Indien je kiest voor optie 4, zou ik met de AD afspreken dat het geld of bij hun blijft staan als tegoed of sowieso bij hun wordt herbesteed. Daar creëer je een basis mee voor een langdurige relatie - als je dat wilt natuurlijk.
Want laten we wel wezen: wat jouw Pelagos is overkomen, had nooit mogen gebeuren maar het wordt nu wel opgelost zoals het behoort. En dat is wat waard. Bovendien leest de AD mee en zijn ze toch enigszins gevoelig gebleken voor de publieke opinie.
Hou ons maar op de hoogte van de verdere ontwikkelingen!
Yup.
Grappig regelmatig in dit topic te lezen dat het R merk âtoch echt het uiteindelijke doel isâ . Nee die Tudors zijn geen poor mans Rolexen toch?
Deze voor door de week en de butsen en de echte Pelagos als je weet dat je huftervrij werk gaat doen⊠issie over 10 jaar nog prachtig, want je draagt hem toch bijna nooit⊠En uiteraard optie 3 nieuwe Pelagos 39.
De BB54 en BB58 zijn beide niet mijn stijl horloges. De gebruikte kleuren op de wijzerplaat, de puntjes (faucets) op de band, nope.
Tja, daar begint de twijfel dus al
Dat klopt als een bus
Zeker, dat is aan alle kanten te merken.
Eigenlijk alles aan het horloge, de afmetingen, de vorm, de sportieve maar toch enigszins sportieve uitstraling, de manier waarop de wijzerplaat en de bezel uitgevoerd zijn. Eigenlijk alles behalve dan het materiaal
Vandaar ook dit topic!
Niet zozeer onder een pak. Gewoon casual, overhemd/truitje en nette schoenen. In ieder geval iets om goed mee voor de dag te komen op je werk, restaurant of theater oid.
Hoezo dan?
Voor velen hier (en wellicht nog veel meer mensen buiten HF) is Tudor geen eindstation maar âone of manyâ of een opmaat naar -inderdaad- een Rolex. En mocht TS daarop uit zijn, kan dit een mooie gelegenheid zijn op weg daarnaartoe.
Ik denk trouwens dat voor velen een Tudor al te veel geld is voor âgewoon maar een horlogeâ; sommigen willen het er niet aan uitgeven, anderen kunnen dat misschien niet. Maar het prijsverschil tussen een Tudor en een Rolex is nou ook weer niet zo enorm dat Rolex enkel voor de rich & famous is en Tudor enkel voor armoedzaaiers. Heeft vooral te maken met merkperceptie, mogelijkheid/bereidheid om het ervoor te betalen en uiteraard⊠de verkrijgbaarheid. Toegegeven, dat laatste ligt meer binnen de mogelijkheden van de rich & famous dan van Jan Modaal.
Ik geil gewoon op die sneeuwvlok wijzers.
Dan zit er eigenlijk maar een ding op:
Maar zonder grollen, ik snap wel hoe zuur deze ervaring dan moet zijn Misschien dan toch maar voor het geld gaan en of wachten op een stalen uitvoering, of doorsparen voor die Rolex die je kennelijk toch ook liever wil. Of misschien dat er nog ergens een ander horloge je pad opkomt.
Mijn Zelos Aurora in ieder geval wel. Het blijft natuurlijk wel slechts krasbestendig, maar goed. Niet dat het heel erg heeft geholpen met de onkunde van de verzender in mijn geval Maar ach, horloges zijn voor mij gebruiksvoorwerpen en ik heb te veel ledemaat en te weinig ruimtelijk bewustzijn soms.
Omdat een AD, een autorized dealer, DE plek moet zijn waar alles dubbel word gecontroleerd en er niet lichtzinnig met het merk (en de klant) om mag worden gegaan. Je moet er 100% op kunnen vertrouwen dat wat je word verteld klopt, dat wat word gerepareerd correct word uitgevoerd en dat wat je koopt origineel is. Er zijn grenzen.
Als het begint te brokkelen verdwijnt het vertrouwen, als het vertrouwen verdwijnt verdwijnt ook de waarde. Zo zie ik het.
Goede oplossingen van AD trouwens.
Helaas waren er die dag mensen aan het werk. De robots waren even op onderhoud naar Zwitserland.
In luxe producten zitten er ook fouten. Het verschil zit doorgaands in hoe een bedrijf daar mee om gaat.
Snap wat je wilt zeggen maar zolang er mensen werken worden er fouten gemaakt. Daar kan je helaas niet omheen.
De oplossing die ze bieden n.a.v. een schade vind ik persoonlijk meer zeggen.
Ik mis optie 5: Pelagos retourneren en door het opgelopen mentale leed is de eerste Sub die binnen komt voor jou.
Net als wat de anderen boven mij zeggen; Goed opgelost door AD, ik zou kiezen voor optie 3.
Eensch
Ik zou toch voor een horloge gaanâŠ
Lekker het geld nemen en na de rust is wedergekeerd weer iets besluiten.
Wat is nou de uitkomst?