Uitslag HF Foto Challenge #14 - Veiligheid

We kunnen weer stemmen!
Ik vond het deze keer bijzonder moeilijk om een selectie te maken. Het thema liet een breed scala aan interpretaties toe en dat wilde ik laten blijken uit de selectie. Uit vergelijkbare voorwerpen op de foto’s heb ik dus zoveel mogelijk 1 uitgekozen.

Nou, op naar de selectie:

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Foto 15

Foto 16

Foto 17

Foto 18

Foto 19

Breng hier je stem uit:

• Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

Stemmen kan tot woensdag 19:00u! Succes !!

2 likes

Zitten weer heel wat originele tussen, ben benieuwd hoe het loopt!

Gekozen voor foto 15. Mooi kleurcontrast met het blauw en zwart/grijs/wit.

2x de verwachting genomineerd te worden en helaas weer niet😔 balen en volgende week weer proberen

1 like

Moest lachen om 12. Leuk gedaan. :+1:t3:

1 like

Sorry! Dit was een gevalletje iene miene mutte met die van @Henk

1 like

Haha geen probleem :wink:

1 like

Zet 'm op, zeven! :medal_military: :smile:

3 likes

Meeste likes, niet de meeste stemmen! Daar gaan we weer haha … #StemOpZes :see_no_evil: :joy: :joy:

Ik zou ook graag op 12 stemmen, maar mijn OCD houdt me tegen. Ondergrond scheef, damn! :sunglasses: … nee hoor, ik had al besloten mijn stem aan 2 te geven. Close call, dat wel. Overens alle inzendingen zijn weer de moeite waard. Leuk!

Iedereen succes enne, op naar de 200 stemmen. :wink:

PointedEqualIcelandicsheepdog-size_restricted

2 likes

Als echte motorsport liefhebber zou ik op 11 moeten stemmen! Maar heb je morele bezwaren zoals op jezelf stemmen… Heb ik maar niet gedaan, dus op foto 3 gestemd vanwege de mooie kleur en warmte in de foto :ok_hand: anders #stemOp11 :metal::rofl:

2 likes

Good luck everybody

Ik zie dat er een goede keuze is gemaakt in de fotolijst door @TiBrew :ok_hand: Tzal spannend zijn

2 likes

Iedereen succes!
Mijn stem gaat naar foto 4, qua veiligheid is een EOD robot natuurlijk wel de ultieme achtergrond. Lijkt mij ook wel iets voor een live - test - video. Er is vast wel iemand te vinden die een Invicta wil doneren om te kijken of deze een explosie kan overleven.:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja ja foto 6

't Ging tussen 1 en 12. 't Werd 1, vanwege het feit, dat ik 'm zelf heb, deze reserve HFLE.

Ik ben hier voorstander van :v:️ Oja bijkomend misschien een samenwerking met @junior haha krijg ik toch nog die cursus :rofl:

En bedankt voor je stem natuurlijk :pray:

1 like

Nummer 12 geworden maar, om velen gelachen.

Mag ik vragen waarom? Het lijkt net of het horloge met een willekeurige achtergrond is geplakt, zonder dat het horloge past in het plaatje? Of mis ik iets? :sweat_smile:

Erg om kunnen lachen🤣

Lekker clean, paar kleuren

Foto 1, subliem creatief!

1 like