UITSLAG HF foto challenge #21 - Thema: Zomervakantie/Staycation

Dank je wel!:grinning:

Absoluut

Haha, dat klinkt bekend. Ik maakte mijn foto ook even snel tussendoor. Eigenlijk wilde ik het horloge in het gras, dat had vast beter uitgekomen. Alleen daar kreeg ik hem niet netjes staand zoals ik wilde. Snelle improvisatie en toen waren er al 2 donderstenen die aandacht nodig hadden…

2 likes

Gefeliciteerd met je uitjes Hans. Ik kijk uit naar het volgende topic.

1 like

Haha mooi hè.

1 like

Dat ook, dat ze lekker enthousiast zijn heeft zeker zijn charme :slight_smile:

1 like

Die van mij rent heel de dag met een g shock om z’n arm en roept dan “piepen, piepen papa” en 's avonds in bed kruipt ie altijd onder de dekens om “groen” te zien als ik een duiker om heb :see_no_evil:

1 like

Wat schattig. Mijn jongste (5) moet altijd met de bezel spelen van duikers en mijn horloge van de dag kiezen als hij de kans krijg.

De oudste kan bijna klok kijken. Dus die krijgt binnenkort een flik flak van me.

1 like

Ah leuk. Ik heb hem ook beloofd dat we samen een horloge gaan uitzoeken als ie kan klok kijken. Lijkt me wel leuk. Ik kan me mijn eerste nog wel herinneren. Dat was ook een Flikflak maar ik was er niet blij mee. Ik wou een Casio maar ik kon niet vertellen hoe laat ik dan thuis moest komen dus die mocht ik niet :cry: Ben nog steeds een beetje verdrietig :pensive:

1 like

Gelukkig kun je dat nu compenseren met g-shocks :slight_smile:

Ik denk dat als ik mijn dochter de keuze laat, het een unicorn wordt. Gelukkig heeft flik flak die ook. Volgens mij zelfs met naam.

Later misschien een @Climholland -tje doen, een mechanisch horloge op de kop tikken en herstellen. Hopelijk zijn mijn skills dan een beetje op dat niveau. Nu kan ik uurwerkjes heel goed uit elkaar halen, in elkaar zetten, soms onderdeeltjes kwijt raken en hopen dat ze het nog doen.

2 likes

@HansT ow yeah baby!

Jij als creatief persoon komt vast met wat gaaf voor de foto contest !
Super leuk dat jij dit gewonnen hebt kerel.

1 like

Dan ben je verder gekomen als ik.
Ik ga tot wijzers en dial en als het niet te lastig is een datewheel maar dan is m’n geduld op. Wat een gepriegel zeg :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd Hans!

1 like

Een 6498 of 6497 is best goed te doen als je begint. En even YouTube erbij, er zitten wat “valstrikken” in.

1 like

@GiveMeYourDough, @Sandy, leuk om te volgen allemaal maar ûh … een tikje off topic. :wink:

2 likes

De strijd is al gestreden. Dit is de 3e helft :slight_smile:

1 like

YES! Het nieuwe thema is (bij mij!) bekend … :camera_flash:

Tjonge jonge, @HansT maakt het ons echt niet makkelijk. De tweeëntwintigste editie gaat voor mij alvast de geschiedenis in als een ontzettend leuke maar een zéér uitdagende fotowedstrijd. Serieus. Ik weet me er eigenlijk nog geen raad mee. Toch is het een onderwerp waar iedereen, van groot tot klein, wel iets mee kan. Ik voorzie weer vele mooie creatieve inzendingen.

“Hou 's op met dat slappe ***** @junior! Vertel, wat wordt het thema?” … jaja, rustig. Morgenavond maak ik alles in orde en open ik namens onze winnaar @HansT, je weet wel die man van de uitjes, een nieuw topic en kan iedereen weer aan de slag. Leg je camera maar vast klaar.

giphy-3

Tot morgen! :beers:

6 likes

Een flitsende intro voor de tweeëntwintigste editie van de HF foto challenge, mooi gedaan Remco!
Nu maar hopen op veel inzendingen.
Doe vooral mee, ook als je denkt dat je geen enkele kans maakt (dat dacht ik dus ook).
Critici doe mee, laat maar zien wat je kunt😀!

3 likes

Hello Kitty. Leuk thema! Ik ga de kat van de buren vast proberen te vangen.

3 likes

Hoppa! :sunny:

1 like