UITSLAG HF foto challenge #6

Ik zie dit topic nu pas vóór het eerst. Heb niet eens kunnen stemmen.:laughing:

Maar de winnaar heeft verdiend gewonnen. Prachtige foto! :blush::blush::blush::blush:

3 likes

Naaaahh kijk is aan :tada: ! Super gaaf!, bedankt voor de stemmen iedereen :pray:t2:! Ik zal morgen met een nieuwe thema komen. Zal het zo lastig mogelijk proberen te maken :smiling_imp:

6 likes

Kijk weer een stapje hoger. #foto challenge 12 en ik ben de winnaar !!!

Gefeliciteerd!! Terechte winnaar!!!

2 likes

BREAKING NEWS! :camera_flash:

De runner-up van de fotowedstrijd, @TiBrew, gaat ons verrassen met een nieuw thema en zal eerdaags het startschot geven voor de zevende editie van de fotowedstrijd.

De winnaar Martin (@Watchlover7) heeft aangegeven dat hij vanwege persoonlijke beslommeringen er niet aan toe komt om de komende fotowedstrijd in goede banen te leiden en heeft mij gevraagd even met hem mee te denken naar een oplossing.

Ik heb inmiddels overleg gehad met de founding father van onze fotowedstrijden, @ElChueco, en in samenspraak hebben we bedacht om aan @TiBrew te vragen of hij de nobele taak op zich wil nemen. Het antwoord was een volmondig “Ja!” en daar zijn we blij mee.

… ik ben benieuwd naar het thema. Zal het weer een hoop stof doen opwaaien? :wink:

7 likes

Zie hier de link naar de nieuwe editie!

HF foto challenge #7 - Thema: MUZIEK:

1 like

… en hier is the missing link. :wink:

1 like

Sorry mannen. Alsnog heel veel succes naar iedereen toe!

Hele leuke thema…
ik zie jullie de volgende keer weer :smiling_imp:

2 likes