Het bleek best een lastig thema deze keer, althans als je naar sommige foto’s kijkt is het niet direct duidelijk dat het over stof gaat en toch hebben alle foto’s er op de een of andere manier iets mee te maken. Van stof tot nadenken tot en met een deels leeggehaalde stofzuigerzak en alles wat daar tussen zit.
Is het je bij een foto niet helemaal duidelijk?
Kijk dan even bij de omschrijving die bij de inzending heeft gestaan: Hier.
Er zijn in totaal slechts 16 inzendingen, daarom geen echte noodzaak voor een voorselectie.
Daar gaan we dan. De foto’s, in volstrekt willekeurige volgorde.
Ben zelf voor nummer 6 gegaan. Vond ook de wijze waarop de foto tot stand is gekomen en de presentatie daarvan, bij de inzending, wel geinig. Krijgt van mij daardoor ‘een plusje’ tov. de anderen.
Ik blijf hopen (foto 6 inzender hier), maar de inhaalslag zit er ben ik bang niet meer in haha.
Dank voor de support team 6!!
Heb zelf voor nr 5 gekozen. Vind het oog voor detail mbt de wijzers wel belangrijk. Deze moeten toch niet voor het logo, datumraampje of een ander belangrijk deel van het horloge zitten.
Zijn maar 2 andere inzendingen die hier rekening mee houden (1 en 5) en vind 5 iets beter bij het thema uitgevoerd.
Het is nog erg spannend aan de top. Kijkend naar het kleine verschil van slechts vijf stemmen kan het nog alle kanten op. Wie gaat er met de eeuwige roem vandoor? Een van beide of toch nog iemand anders? Jouw stem kan beslissend zijn. VOTE!
Martin, aan jou de eer de zevende ronde te organiseren en een nieuw thema te verzinnen als je daar tenminste zin in hebt. Als je een ‘template’ van het openingsbericht, met de regels enzo en in opmaak wil stuur me een PB. Die heb ik bewaard.
Ik vond het leuk om te doen, iedereen bedankt voor het meedoen en stemmen.
Hieronder nog even de slotstand! De poll is inmiddels gesloten.