Uitspraak douane inzake Marina Militare

Ik heb toch maar die naam weggehaald. Zag het net pas. Die man doet gewoon zijn werk. of je het er mee eens bent of niet. Ben dan ook zo’n kerel om je eigen gegevens te laten staan.

mcfr Schreef:

Ik heb toch maar die naam weggehaald. Zag het net
pas. Die man doet gewoon zijn werk. of je het er
mee eens bent of niet. Ben dan ook zo’n kerel om
je eigen gegevens te laten staan.

Top Marco, schandpaal is geen éénrichtingsverkeer…

mcfr Schreef:

Ik heb toch maar die naam weggehaald. Zag het net
pas. Die man doet gewoon zijn werk. of je het er
mee eens bent of niet. Ben dan ook zo’n kerel om

Marco, als je dan zonodig moet censureren, doe het dan ook goed en haal de naam van deze meneer ook weg uit de reactie van Frans53.

Is het niet zo dat Panerai je alsnog kan aanklagen wegen schending van hun design? (Dit zullen ze overigens alleen doen als er voldoende te halen is, dus hou je het klein dan …)

gefeliciteerd, hoop dat je ze snel in je bezit hebt. Los van de nep/hommage discussie uiteraard (die inderdaad niet op dit forum thuishoren). Ben benieuwd hoe de postnl discussie afloopt. Uit eigen ervaring weet ik dat dat nog lastiger kan zijn dan de douane.

grootmokum Schreef:

mcfr Schreef:

Ik heb toch maar die naam weggehaald. Zag het
net
pas. Die man doet gewoon zijn werk. of je het
er
mee eens bent of niet. Ben dan ook zo’n kerel
om

Marco, als je dan zonodig moet censureren, doe het
dan ook goed en haal de naam van deze meneer ook
weg uit de reactie van Frans53.
Je hebt helemaal gelijk. Over het hoofd gezien. Done!

De horloges zijn eindelijk bezorgd door PostNL. Niet door de discreet weggecensureerde Aziatische meneer maar door onze vertrouwde bezorger die ook de Nespresso komt brengen. Eind goed al goed zullen we maar zeggen.

Geen beschadigingen kunnen vinden, dus geen gehannes met schadeclaims. Viel al met al toch mee. Een pakketje via Hong Kong post naar PostNL naar mij in minder dan een half jaar :smiley:

Oh nee…iets meer dan een half jaar…

Ach, het zij zo. Einde soap.

Groet, Danny.

Gefeliciteerd met de goede afloop.(tu)

Het was wel spannend hoor.

Cheers,
Elf.

PlummerNL Schreef:

Ach, het zij zo. Einde soap.

Totdat 't volgende seizoen/spinoff/etc. weer begint :wink:

Fijn dat 't uiteindelijk toch is goedgekomen. Wel apart dat 't met die laatste brief wel vlug is gegaan.

Die laatste brief van PostNL was er meer eentje van shit! Vergeten, gauw nog ff sturen dan hebben wij in ieder geval iets van ons laten horen

Dit was de eerste en enige melding van PostNL in het hele traject van een half jaar.

PlummerNL Schreef:

Die laatste brief van PostNL was er meer eentje
van shit! Vergeten, gauw nog ff sturen dan hebben
wij in ieder geval iets van ons laten horen

Dit was de eerste en enige melding van PostNL in
het hele traject van een half jaar.

8-)>X