Uitspraken van je wederhelft

@Thijsie Blijf lekker gelukkig getrouwd, das de beste remedie :wink: Zorg ervoor dat je wel jaarlijks verrekend zoals in de voorwaarden staat. Voorkomt ellende bij een eventuele scheiding. Heul veul mensen vergeten dat helaas. Bij een eventuele verdeling van een gemeenschap gaat het er idd om dat er juist wordt verdeeld. Dus de een niet over- of onderbedeeld. Dus dan kan je onder omstandigheden eea tegen elkaar wegstrepen. Maar om hier nu een complete polemiek omtrent huwelijksvermogensrecht te gaan starten lijkt me niet opportuun. Daarvoor zijn de omstandigheden van het geval en de weging daarvan doorgaans te uiteenlopend! Stay happy :+1:

2 likes

Mijn vrouw vraagt wel eens: Heb jij een horloge om? Weet jij hoe laat het is?
Verder niets. :slightly_smiling_face:

1 like

Trouwen is zooooo 2016.

2 likes

Dan ben ik in het juiste jaar getrouwd. :sunglasses:

4 likes

Zij gelukkig en jij getrouwd! :wink:

2 likes

Weer een andere ? (Avia)
Ja maar ook een weg (Cimier)

Inderdaad. Ik heb 2 stuks mini-me plus een hypotheek dat schurkt aan het BNP van een klein Afrikaans land. Heel veel binding heb ik niet meer nodig.

1 like

Dat is een probleem wat je zelf veroorzaakt hebt…

:smile:

Eindelijk durfde ik te spreken over mijn grail, een Grand Seiko Spring Drive.
Zij: " Maar je hebt toch al een Seiko 5?".
Daarom houd ik zo ontzettend van haar!

11 likes

:joy::joy::joy:

Heb je zeker nog niet verteld wat het prijsverschil is tussen die 2 Seiko’s? :smile:

1 like

Klopt. Ik had ergens gelezen dat abortus nog kon tot 20 weken. Maar dat bleek 20 weken na bevruchting te zijn. Beginnersfout

13 likes

Steen en ezel ?..:smile:

2 likes

Nee, 2 meisjes.

16 likes

Same here :slight_smile:

Mijn Meistersinger wordt door de wederhelft steevast de Meisterschnitsel genoemd :grin:

25 likes

Mijn Suunto x-lander noemt ze altijd de Koelkast :fearful:

2 likes

Je moet ook niet alles geloven wat op het horlogeforum staat…

9 likes

Als echt advocaat: huwelijkse voorwaarden met iedere uitsluiting behalve waar we gezamenlijke geschenken krijgen.

1 like
 dat verrekenen hoeft dan toch niet?