Uitspraken van je wederhelft

Vandaag nog (verwachtte pakketje van 2 horloges die geserviced waren, gewoon uit NL, wist ze niet):

"Ik moet toch niet weer importkosten betalen he":joy::joy:

2 likes

Flinke tattoo’s op d’r been!

4 likes

Dat is haar sterretje. :neutral_face:

4 likes

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

Je wilt niet weten welke mentale beelden ik heb als jij Fifty Shades of Beige zegt. Ik ben alleen blij dat we het geen fifty shades of brown noemen. :slight_smile:[quote=“HanDavinci, post:275, topic:106682”]
die van mij ziet het verschil ook niet
[/quote]

Ik mag mij verheugen in een mevrouw met zeer gedecideerde meningen over ontwerp. Zo kwam de Combat Sub met oranje bezel er niet omdat dat een totaal onacceptabel ontwerp was, heeft @anon2889582EV geen Turtle gekocht omdat ze die affikte waar hij bij stond en was ze dan wel weer de drijvende kracht achter de grote Mühle Glashütte aankopen.

Daarom heb ik nog contact met een aantal dames uit het verleden. Ik haat verrassingen. [quote=“Gobert, post:284, topic:106682”]
Nieuwe strijkbout of zo.
[/quote]

Shit! Goeie opmerking! Ik brak laatst tijdens het strijken een stuk van het handvat af. Even een nieuwe kopen. Voor mezelf. Goede strijkbouten zijn belangrijk voor heren. [quote=“Bert4, post:286, topic:106682”]
2 zwarte zijn toch hetzelfde?
[/quote]

Dat is toch ook zo? Je hebt drie keer hetzelfde horloge gekocht, en kunt dat maar van twee verantwoorden. :slight_smile:

Dat lijkt op wat mijn partner 's nachts wel eens zegt, maar toch is het net anders van inslag.

2 likes

She started playing your game… :rofl:

1 like

De mooiste pols sinds jaren op HF!

1 like

je weet wat ik altijd zeg, als je telkens twintig staatsloten koopt win je vanzelf een keer wat :wink:

Eh, ho ho… Da’s niet de insteek. Ik ben zachtjes aan het monitoren zodat ik veilig kan stellen verder geen loterijen te hebben gewonnen. :slight_smile:

2 likes

ik had het ook over vroegâh :wink:

1 like

Ik sta vanmiddag met m’n vrouw in de P.C. voor de etalage van S & C. We waren al kort binnengeweest, weinig bijzonders gezien en enkele vitrines waren gewoon leeg.

Ze ziet een zwarte Datejust en zegt “kijk, daar is jouw horloge”…zucht…de kleur wijzerplaat en de cyclops komen overeen ja maar de rest…(heb een GMT - Master II).

Grt. Marco

14 likes

Dan kan je er met een gerust hart een datejust bij kopen. Merkt ze niets van.

11 likes

Deze wil ik jullie ook niet onthouden…

Nadat ik omslachtig, om de brei heen draaiend maar toch zeer plausibel heb uitgelegd te gaan investeren (ja, dat vond ik het beste woord) in nog 2 GMT - Masters waren dit de legendarische woorden van m’n vrouw:

“jullie zijn allemaal gek op dat forum, jullie maken elkaar gek!”

Mmm, misschien was het erop wijzen dat een rode GMT wijzer toch echt heel anders dan een groene of blauwe is toch niet zo steekhoudend.

Gelukkig werd er ook nog door haar iets opgemerkt in de trant van “het zijn jouw centen dus zie maar wat je er mee doet”…

Grt. Marco

30 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Bullseye! :grin::+1:

8 likes

Behalve jij toch @drex…? Jij hebt ons toch niet nodig om af en toe gek te worden :wink::kissing_heart:

3 likes

@25tien

:laughing::+1:

Da’s waar maar ik zit ook vaak tussen creatievelingen met een ego
zo groot als de provincie Utrecht.
Een gekkenhuis soms, wel erg leuk.
Maar op het forum, I love you all! :kissing_heart:

5 likes

:sweat_smile:
Ja dat heeft ze dus gedaan. Ze wilde iets van breitlinghebben, zoiets als dit:

Toen begon ik toch even aan de relatie te twijfelen. :joy:

4 likes

hahaha jups

Dat gaat niet, hij is getrouwd.

1 like