Ultiem survival horloge?

Euh ja dat was ook de strekking van mijn post. Heb er al vier doorgeflipperd. :smiley:

1 like

Kijk eens naar de Suunto Ambit series.
Ik duik zelf al ruim 35 jaar met Suunto.
Absolute top klasse op het gebied van outdoor watches.

Koop gewoon een Explorer of een oyster perpetual daar is t allemaal mee begonnen.

Geen gps geen solar etc.

Gewoon met je blote handen een vuur maken, met een stok en stenen achter beren aanrennen een baard laten staan een gaan …

10 likes

Dan hopen dat topicstarter snel met z’n 5610 aankoopfoto komt.

Ik weet niet of jij het helemaal hetzelfde bedoeld… Maar ik kan me er wel in vinden. Echt survivallen is misschien wat anders maar voor rondtrekken gebruik ik gewoon mijn Rolex sub. Super betrouwbaar, kan alles aan en loopt prima op tijd.

Ik snap dat @Jinion daar niet naar op zoek is maar toch haha

Casio Rangeman!!! Een absolute topper.

Hoewel die nieuwe mij ook wel wat lijkt!

1 like

Ik vertel het misschien met een knipoog maar we zitten kwa dat op een lijn.
Als ik op reis ga dan zou mijn rolex ook mee gaan,zodat ik na een aantal jaar kan zeggen" kijk daar is mijn rolex allemaal geweest", ipv daar en daar en daar heb ik hem thuis gelaten .

1 like

denk niet dat TS veel in het donker zal verblijven in Noorwegen…:confused:

Rondtrekken door Scandinavië ? Gewoon elk lekker zittend horloge wat waterdicht is.
Niet te dik of te zwaar…dat gaat alleen maar irriteren. …en waarom zou je 2 ons extra meeslepen als t niet nodig is.
Hoogtemeters /temperatuur/gps etc ga je toch niet gebruiken,geloof me.

2 likes

Ah dat is best schattig. :joy:

1 like

Niet alle horloges liggen op een krant :wink: maar je hebt gelijk klinkt best schattig :sweat_smile:

3 likes

Allemaal bedankt voor de vele reacties!

Ik ga komende dagen even uitzoeken welke het gaat worden, want er zaten toch enkele zeer interesante merken en modellen tussen die ik nog niet kende :grin:

1 like

Succes ! :+1: :wink:

All you’ll ever need:

6 likes

Deze is cool. Radio controlled, solar, baro, temp, kompas, maan, hoogtemeter. Titanium band dus sterk en licht.

2 likes

En je kunt 'm gebruiken als hockey puck​:wink::wink:

1 like

Met een groothoeklens gefotografeerd. Valt in het echt best mee, en ik vind dat ik een dun polsje heb, ook nog.

En als de nood aan de man komt, kun je er de dokter, het hotel en het vliegtuig mee betalen :+1:

1 like

Helemaal eens!

Een horloge is een gebruiksvoorwerp en moet je gewoon lekker gebruiken. Ik kom ook mensen tegen die een prachtig horloge hebben en heb in de kluis bewaren of alleen thuis dragen. Moet iedereen zelf weten maar ik vind dat je er lekker van moet genieten en ze moet gebruiken (of het nu een rolex is of welk merk dan ook).

2 likes

Geen ervaring mee, maar deze staat hier op de wishlist voor komende zomer.

2 likes