Ultrasoon reiniger bij de Aldi

Dank voor de tip, ga morgen gelijk even kijken!

Was een oude aanbieding, maar ze hadden er nog. Was voor 15 euro afgeprijsd, maar hadden enkel de roze nog​:sweat_smile::sweat_smile:, toch maar gekocht!

3 likes

Kun je hebben!

1 like

Hij staat je goed :wink:
Ik moest nog de volle pond betalen, de oplichters… Maar wel een zwarte dat is die €5 wel waard :joy:

1 like

Mooi roze is niet lelijk!!

1 like

Ik heb zo’n prul van de Aldi. Werkte vrij slecht.

Nu deze gekocht:

3 likes

Werkt dat beter?

Ik vind de bitterballen wat undercooked

1 like

Ben wel benieuwd naar je ervaringen. Ik heb mijn ultrasoon nu al een paar keer gebruikt maar ik vind dat het totaal niet werkt. Het is totaal niet geschikt voor vieze oude banden, dat vuil gaat er niet echt af en moet ik alsnog met een borsteltje aan het werk na de ultrasoon. Ik betwijfel ook of de schakels goed schoon geworden zijn van binnen. Maar ik weet niet of dat aan mijn ultrasoon ligt of aan de techniek zelf.

1 like

Heb hem nog niet gebruikt

1 like

Ik heb een of andere oude ultrasoon, niks luxe, uiterst basic.
Als ik daar wat gore oude metalen banden ingooi, met wat warm sop (meestal ca 60° heet water en afwasmiddel), dan zie je echt wolkjes zwarte troep uit de banden komen.

Vaak laat ik 'm bij echt smerige metalen banden 2 rondjes reinigen, dan even afspoelen en zo nodig met een zachte tandenborstel nog wat naborstelen.

Daarna is het spul echt wel schoon.

1 like

Ik had zo’n ultrasoon juist gekocht omdat je dan niet lastig hoeft te doen met borsteltjes en ik hoop dat die alles echt overal goed tussen zou schoonmaken. Maar dat lijkt helaas dus beide tegen te vallen. Er komen zeker wel wolkjes zwart spul uit, maar als ik ze er uit haal zit er nog wel zwart spul tussen overal.

Ik heb hem.ook nog niet gebruikt, en dat gaat ook niet meer gebeuren.
Heb deze inmiddels, zat bij het door mij overgenomen inventaris, en werkt prima!

2 likes

Heb hem 1x gebruikt, de banden zagen er eigenlijk niet echt vuil uit maar er lagen toch wat brokstukken op de bodem.
Ik ben dan wel tevreden, weet alleen niet hoe dit zit met zwaar vervuilde banden.
Mijn ringen en die van mijn vrouw zijn wel echt schoongeworden, daar zat wel wat DNA in opgeslagen.