Ultrasoon reiniger bij de Aldi

Kan ook en ook alle diamanten ringen die je ooit voor je meisje hebt gekocht…

Nee hoor, lauw water en een paar drupjes afwasmiddel…

Zelf gebruik ik altijd een scheutje ontvetter van de Action / Wibra in lauw water. Werkt als een tiet

1 like

Perfect idee @Motormuis! Dan is 1 badje misschien voldoende ipv 3… Thanks!

1 like

Kun je niet gewoon het smeermiddel in het ultrasoonbadje doen? Dan sla je 2 vliegen in 1 klap: de band is gereinigd en gesmeerd tegelijk :smile:

(Excuus, ik zie net dat dit topic en je antwoord al 12 maanden geleden us gestart.)

Goeie tip

Wat maakt het ultrasoonbadje van de Lidl beter dan dat die van de Aldi? Of maakt het eigenlijk niet uit welke je koopt?

Ik hoop dat je niet op mijn opmerking reageert. Het was maar een flauw grapje.

Je hebt van de wibra de gele Dasty schaamteloze reclame hier en de zwarte. Geel ontvet al als een malle. Zwart is extreem gebruiken wijals remmenreiniger niet meer volstaat om voor auto’s om blokken mee schoon te maken van verbrand olie/vuil.

Verder misschien ook maareens aanschaffen… handig voor brillen.

1 like

Die gebruik ik dan ook beiden. De lichte voor de ultrasoonreiniger en de zware voor de ketting van de MTB. Altijd raak.

1 like

Die zwarte is inderdaad goed spul… :grin:

Niets, ik heb geen aandelen hoor…

1 like

Met dit hete weer douche ik 'smorgens altijd met zonnebrandcreme, dat zal jou ook wel aanspreken dan. :sunglasses:

4 likes

Oh interessant, gebruik alleen de gele tot nu toe. Hoe gebruik je dat dan? In spuiten borstelen en weer smeren?
Vroeger reed ik trial, en ging de ketting er na elke sessie af. In de spoelbak (was geen o-ring toen) spoelen/borstelen met petroleum, droogspuiten, en dan in de frituurpan met olie (nee geen diamant).

1 like

:joy:

Dat dus. Het is bij een motor-ketting bijvoorbeeld belangrijker om 'm schoon en droog te houden dan gesmeerd. Dat smeren doe je met name tegen vocht inderdaad.

En een horlogebandje heeft niet meer te verduren dan een motorketting, @Flipperkast. Die “beweging” is minimaal. Tenzij je rare dingen doet met je horlogepols.

En dat wil ik dan weer niet weten. Pic or it didn’t happen

1 like

Inspuiten, wachten, wachten, afspoelen met Kärcher. Niet te krachtige straal.

1 like

Voor diegene die hem nog niet hebben, ze zijn er weer.
Heb hem vandaag ook maar meegenomen, kijken wat er uit de banden gaat komen.

9 likes

Bij de Lidl of de Aldi?

1 like

Aldi 19,95, je mag nog kiezen tussen zwart of mooi roze :wink:

5 likes