Ultrasoon reiniger bij de Aldi

Ik heb uiteraard eerst getest met een goedkoop horloge. Dus kasttemperatuur en trillingen tijdens het reinigen in de gaten gehouden).
De kast van het horloge wordt lauw, maar niet eens warm. In het zonnetje op een terras wordt hij 100x warmer.
Omdat het horloge in de reiniger hangt op een houder met de kast geheel boven het water, zijn de trillingen in de kast niet eens voelbaar.

Persoonlijk zou ik een horloge ook niet in de reiniger onder water leggen, want ik kan me voorstellen dat dit Schadelijk zou kunnen zijn door de hoogfrequente trillingen in het water, maar door alleen de band in het water te hangen, verwacht ik dat het allemaal niet zoā€™n vaart zal lopen.

@Flipperkast : Ik geef gewoon mijn mening, en op een forum is dat niet iets ongebruikelijks. jouw advies naar mij toe over wat ik mag zeggen of niet, zal goed bedoeld zijn, maar is overbodig. Je hebt wel helemaal gelijk over het feit dat ik eigenwijs ben, maar eigenwijs wil niet zeggen ondoordacht. Ik ga niet zo maar iets doen waarmee ik mijn horloges kan ā€œverklotenā€

4 likes

Vanmorgen gingen we boodschappen doen en moest ik denken aan dit topic. Dus zei ik tegen mijn vrouw dat ik wel eens naar de Aldi wil voor de boodschappen. Dat is goed zei ze lichterlijk verbaasd. Bij de Aldi aangekomen wilde ik zo snel mogelijk naar binnen omdat ik al had begrepen dat die ultrasoon reiniger zo ongeveer overal was uitverkocht. Maar de Aldi waar wij waren staat waarschijnlijk in een buurt waar de mensen weinig sieraden hebben en tot mijn grote vreugde was er dus nog een:

9 likes

Wat een spannend verhaal :joy::joy::joy: !

(Sorry)
Otto

5 likes

2 vestigingen in Zwijndrecht langs geweest. Niks meer. grrrr.

1 like

Oke maar niet vaker doen want het is geen fabel.

Geeft niet hoor! Vandaag ben ik na enkele dagen met mensen die zichzelf erg serieus nemen een beetje melig geloof ikā˜ŗļø.

Ja, zo melig dat je zelfs met vrouwlief de stoute schoenen hebt aangedaan om eens echt goed gek te doenā€¦: een field trip naar Aldiā€¦

:joy::joy::joy::joy:

5 likes

Ach ja, soms moet je je eens even kunnen laten gaanšŸ˜†

3 likes

In mijn woonplaats waren er gisteren nog 3 over, maar met opsturen erbij is het dan al een stuk minder interessant voor een ander lijkt me?

Ik had vanmorgen vroeg de laatste in mijn woonplaats. Toen ik zei dat het wel erg snel ging zei de dame van de Aldi ā€œhoezo, de aanbieding is al van maandagā€.

Hij werkt overigens erg goed. Reinigt prima en maakt geen geluid. Ik heb een metalen van HBM. Die maakt erg veel herrie.

Groeten,

Coos

2 likes

O ja, zijn ze stil tegenwoordig? Ik heb een ouwetje van Conrad van een jaar of 15 en als ik die aanzet heb ik de neiging om een setje Peltors op te zetten om de high-pitched nhrrrgggghhh wat te dempenā€¦

Die van de Aldi is ook niet helemaal stil hoorā€¦
Fake news :wink:

je zou de aldi in Zetten kunnen proberen, die hebben vaak voorraad die ze niet kwijt rakenā€¦

2 likes

Ze Zetten het ook altijd verstopt neer :crazy_face::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Iemand een tip welke tijdsduur het beste is?

Hij is er weer vanaf morgen!

Het is wel een andere dan de vorige keerā€¦

1 like

Bij de Lidl is hij elke dag van de week te koop voor een paar tientjes, maar dan wel onlineā€¦ Geweldig apparaatā€¦

1 like

Welke bedoel jij? Ik kan hem niet zo snel in de shop vinden.

1 like

Het kan aan mij liggen, maar ik zie 'm zo niet staanā€¦

1 like

SORRY! Ik heb net even gecheckt in de online store maar hij staat er momenteel niet in! Van krultangen tot ijsblokjes machinesā€¦ ALLES hebben ze maar onze geliefde Ultrasoon reiniger even niet. Hou het in de gaten op Lidl online, het merk waar je naar op zoek bent is SILVERCREST. Voor een paar tientjes een geweldig apparaat.

LET OP!!! Nooit uurwerken in de ultrasoon reiniger plaatsen!!! Alleen banden, behuizingen, glaasjes, pennen etc. Door de ultrasoon golven en de warmte die ontstaat kunnen uurwerken definitief beschadigen!!!

Gebruiksaanwijzing: lauw water met een paar drupjes afwasmiddel. 4 minuten laten draaien, als het ergste vuil er nog niet af is, water verversen, drupjes afwasmiddel en nog een rondje. Dit mag gerust 3 x. Je materialen komen er uit als NIEUW! Succes allemaal.

7 likes