Ulysse Nardin only

Sinds vandaag ben ik de trotse bezitter van een Ulysse Nardin Diver 42mm.

Op het forum heb ik nog geen specifiek Ulysse Nardin topic kunnen vinden, dus bij deze.

Laat hier jouw Ulysse Nardin maar eens zien.

foto credits: Ten2Two

36 likes

Vind eigenlijk wel dat je als je zo een topic start minstens je eigen foto’s kunt plaatsen ipv foto’s van internet. Het is wel een erg mooi horloge. :sunglasses::+1:t3:

4 likes

Eens.

@Tijdig, kom eens door met wat eigen plaatjes. Leuk! :sunglasses:
PS Van harte met je NA.

3 likes

Eens, maar mijn foto‘s zijn veel minder fraai dan die van Ten2Two @SuperC en ze zijn van het feitelijke horloge dus ik gebruik toch liever deze.

Op deze foto’s komt de schoonheid van dit horloge goed tot zijn recht dus waarom dan genoegen nemen met minder?

Deze foto’s, en de uitgebreide review met ook prachtige van @ThaPapper, hebben mij uiteindelijk doen besluiten om dit horloge te kopen.

6 likes

Die foto’s komen nog wel maar voor nu vooral genieten van deze beauty :ok_hand:

2 likes

Zeer zeker mooie horloge’s! Geniet er van… De blauwe variant met sail cloth band is volgens mij ook erg mooo!

Hier wat plaatjes…

14 likes

Prachtig merk!!!

1 like

Kijk, dat is leuk. No iemand met dezelfde Diver.

De blauwe lijkt mij inderdaad ook wel erg fraai.

1 like

Een oudje, net geserviced. Binnen chronometerwaardes met een nieuwe veer. De oude brak bij de 2e slag opwinden.

13 likes

Heb deze al vaak bekeken bij Jaap op de site ,erg mooi .

1 like

Die wijzerplaat krijgt mij telkens weer in een soort staat van extase… waanzinnig’

20 likes

Ik moet hier nog ergens een pet en een grijze aanplakbaard hebben liggen :grin:

5 likes

Welk model is dat met die creme-witte wijzerplaat? Poeh, die vind ik ook erg mooi. Zelfde diameter?

Een UN topic.
Zouden ze nu wat veelvuldiger geshowd gaan worden?

Natuurlijk wil ik hier wel aan meedoen.


16 likes

Ulysse Nardin Maxi Marine Chronometer, volgens mij ref: 263-66 maar kan zijn dat ik ernaast zit… 41mm

Edit: is niet ref:263-66 sorry…

2 likes

@Hannus dat is de Ulysse Nardin Marine Torpilleur Military 44 mm met de crème wijzerplaat. Het betreft een limited edition van 300 stuks waarbij het rode nummer op de wijzerplaat het betreffende limited nummer is. Hij is er nog in twee andere kleurstellingen… en een vierde maar die heeft een koperen kast!

4 likes

Dank je. Blijf me verbazen over al het moois.

2 likes

Wat een gaaf topic! Met dit merk is mijn hobby voor horloges begonnen. Via allerlei geestelijke twists uiteindelijk bij andere horloges uitgekomen. Wil eigenlijk nog een keer dit merk in de collectie hebben, maar vind de duikers vaak net een tikkeltje te gewaagd op sommige vlakken. Ik vind bijvoorbeeld de laatst marine diver erg mooi maar de rubberen crown guards houden me dan weer tegen.

2 likes

Eens een paar passen, dan denk ik dat je snel om bent :wink:

3 likes

Oh is dat het idee erachter? Ik was bang dat het kwetsbaar zou zijn. Ik had een AD opgehaald om te vragen of het vervangbaar was na uitdroging c.q. beschadiging. Toen hij me daar geen antwoord op kon geven heb ik het laten schieten.

1 like