De muziekstroming met bijbehorende subcultuur heeft hier ook voet aan de grond gekregen. Ik heb zelf om die reden na mijn 16e geen druppel alcohol meer aangeraakt.
Ach, ik zou voorstellen dat je een jonko opsteekt en een pilsje ter hand neemt, en naar wat relaxter spul gaat luisteren. Als ik het me goed herinner is het woord “muziek” erg genereus voor deze stroming.
Maar, zoals altijd, you do you.
Wat ontzettend interessant! Mijn pa grapt wel eens over “straight edge” maar ik wist niet dat het zo’n scene was joh!
Kijk voor de grap eens in zijn platenkast en als hij toevallig wat van Revelation records uit de jaren 80 en 90 tegenkom zou het zomaar kunnen zijn dat je een Rolex Sub in je handen hebt
Oris Aquis Depth Gauge heeft een dieptemeter, vandaar ook de naam
Waarom is dit dan een cult model?
De calatraven zijn ook een behoorlijke cult, in dat opzicht
Zelf de edge nooit kunnen claimen, maar de plaatjes blijven leuk!
@lukasbrasi oud asice’er toevallig?
En van al die horloges, hoeveel daar van zijn er op HF?
Is het trouwens een mechanische complicatie? Of net als bij de citizen elektronisch?
@SybrenAnne voor mij ook een cult horloge, dit was mijn eerste horloge die ik kreeg van mijn ouders. Twee jaar geleden via bol.com maar weer 1 besteld!
Who care’s straight edge
is mij indertijd voorgesteld door mijn jongere broertje (die was altijd wat meer underground dan ik)
ben ik
beginnen gebruiken.
Maar wel een coole Swatch
Swatch is nog altijd leuk.
Tja, cult. Lastig. Zeker als het ook nog eens underground moet zijn.
Pontiac is onlosmakelijk verbonden aan de wielersport. Mede door de slogan na de val van Wim van Est.
Ik denk dat dit merk z’n plekje in deze categorie verdiend heeft.

Prachtig hè, horloge was niet WR maar kom toch 70 meter diep
Tellen we de Swatch System 51 ook mee? Het automatisch uurwerk is volledige automatische assemblage.
Je haalde me de woorden uit de mond.
Tja.
Kijk deze man eens een Hanhart 417 ES rocken.
Als ik zo’n ding koop, wat zomaar kan gebeuren, moet ik ook naar een Bonneville gaan kijken. De scrambler.
Al’s naar de Speed Twin gekeken?
Veel leuker fietsje, toch?