Ik vind de street twin nog het geinigst van Triumph. De T100 heb ik gehad, te grote wielbasis, niet lekker sturen. De Tiger was geweldig, maar legt het af tegen m’n huidige Kawa Versys.
Eigenlijk, als ik heel erg eerlijk ben, zijn er maar twee motoren die ik wel zou willen hebben. En ondanks Steve McQueen zit er geen Triumph meer bij. Da’s een Yamaha Tenere 700 of een Ducati Scrambler desert sled.
Of je neemt Steve McQueen te serieus. Maar als dat inderdaad een kantoor is van iemand zou ik de keuze van foto uiterst dubieus vinden, eerlijk gezegd. Als het een thuiswerkplek is, fair enough. Zo lang je geen Zoombie bent.
Ik mis een horlogeworship altaar, vergezeld door een paar flessen Acqua di Parma en Creed met een paar nonchalant gepositioneerde zonnebrillen en een collage aan de muur.
Indien dat aanwezig zou zijn. Zou ik er heilig van overtuigd zijn dat dit zomaar Ralph’s rukbunker had kunnen zijn.
Ik vind dat je de grootste insta account van Nederland wat respectloos bejegent. Dat mag wel een tikkie minder. Die bunker staat tenslotte in een kast ter grootte van een slaapkamer, zeg. Een tandje minder kan ook.
Ik was een van zijn weinige vrienden hier op t forum toen hij op een onvrijwillige vakantie mocht, omdat een paar grapjurken een account intodruceerde alhier genaamd: TheWatchBrigade…
Mijn geintjes zijn openbaar voor iedereen die toegang heeft tot Off-Topic.