Unexpected NA's

Gisteren met mijn vrouw besloten om een nieuw shopping center te bezoeken.

Na aangenaam verrast te zijn door het shopping center, kwamen we na even wandelen een juwelier tegen. Dit werd gevolgd door (voor de meesten een bekende zin, vermoed ik) “ik ga enkel is kijken” en “kijk eens wat ze hier hebben”…

Ik had me al enige tijd voorgenomen om eens een Seiko te proberen. Enkel wist ik niet welk model te kiezen. Veel mooie modellen en steeds aan eerlijke prijzen volgens de afwerking en kwaliteit. Heb er namelijk veel over bijgeleerd op dit forum.

Om een lang verhaal kort te maken, veel passen en praten, heb ik uiteindelijk toch geen keuze kunnen maken en beide gekocht…
Zie hier mijn eerste Seiko’ s. Misschien wel de populairste modellen, maar voor mij een logische beslissing om te starten met dit merk: de SKX en nieuwe Cocktail

35 likes

Twee totaal verschillende horloges, maar idd een logische toevoeging tot elke collectie. Mooie aankopen! Zal je vrouw vast blij mee zijn geweest haha.

1 like

Bedankt! Zelf mijn vrouw was er gelukkig mee :wink:

Gefeli!
SKX altijd goed, maar dan moet de uitlijning wel ok zijn.
Is bij deze vrij goed zo te zien.

1 like

Twee horloges in 1 koop? En met goedkeuring van vrouw?
Je hebt geboft met zo’n vrouw. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:thinking::thinking::thinking::stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

2 likes

Twee heel mooie Seiko’s! Er zijn goede redenen waarom beide zo’n beetje de forumlievelingen zijn hier.

Heel veel draagplezier van dit duo :thumbsup:

1 like

2 zeer mooie horloges. Goede aankopen mijn inziens. Geniet ervan.

1 like

Dat zijn twee mooie horloges Proficiat ermee.

1 like

Bedankt allen. De SKX heeft reeds zijn eerste uren draagtijd gehad.

2 likes

Mooie start in de wereld van Seiko.
Geniet ervan!

1 like