Dubbele nieuwe aankoop, verslavend hoor die Unimatics
Wilde gister de pre-order doen. Nog even 180 euro tax erbovenop… toch nog niet gedaan voor een seiko uurwerk.
Ja, jammer, Unimatic komt hier niet echt van de grond.
Voor de vorm een plaatje van de nieuwste, best geslaagd, vind ik.
Helaas direct uitverkocht. Maar leuke samenwerking idd!
En meteen maar de volgende uitgave er ook bij: ‘the UNIMATIC x Massena LAB Modello Uno U1-SPG “NASA Artemis”, a limited-edition of only 99 pieces featuring a NASA-signed dial, GMT function, and a stainless steel case with Cerakote™ coating.’
Ik neem aan dat ze de rechten hebben voor gebruik van het NASA-logo, maar ik mis stiekem wel een meer directe link dan alleen ‘toffe missie’. Los daarvan vind ik 'm wel mooi!
In de zomer ga ik met mijn lelijke dikke Breil naar Milaan. Is die Unimatic Flagship Store dan een aanrader om te bezoeken? Of stelt dat niets voor?
Het oogt op de foto’s vooral als een mooi ingericht pand, waar weinig te beleven valt. Bij die transport koffertjes haak ik af, dat soort troep gebruik ik wel als ik ga offroaden.
Met een dergelijke negatieve instelling zou ik zeggen, lekker overslaan.
Als ik het zo teruglees klinkt het aardig negatief ja. Misschien dat ik beter had kunnen vragen: is iemand hier al geweest, het lijkt me leuk om even binnen te stappen en de horloges te bewonderen van dichtbij.
Maar moet ik ervoor omrijden, is de vraag?