Unimatic only

Je hebt ‘m! :+1:t2:
Sowieso een goeie investering volgens mij, zelfs al bevalt ie niet (en laat dan maar weten… :wink:).

Daar heb ik het niet voor gekocht. :wink:
Vond het al langere tijd een mooi model en de gewijzigde dikte en het Sellita uurwerk gaf mij nu de doorslag.

1 like

En? Al binnen? :slight_smile:

1 like

Jazeker, heel mooi horloge, maar helaas vind ik het te klein.

Vandaag deze maar ‘s.

6 likes

Mooi ding!

1 like

Al vaak naar een unimatic zitten loeren, maar ze lijken me zo bonkig. Op papier geen gekke maat, maar ik heb twijfels of ze wel lekker dragen.
Beetje zoals een black bay (41mm) vermoed ik?

Ik vind ‘t wel meevallen met m’n 19cm pols, maar heb zelf geen BB als referentie.

3 likes

Ah, toevallig kom ik dit tegen (heb net de U1-EMN aangeschaft, en ben aan het bijlezen): ‘At 41.5mm across the bezel and 14mm thick at the top of the crystal, these Unimatic’s are nicely proportioned, and with 22mm lugs they wear not unlike a Black Bay or a Seiko SKX007.’

2 likes

Op een bandje van The WatchSteward

7 likes

En mocht ik ‘m overnemen (veel dank!)…
Ik vind ‘m echt heel gaaf!

Het is een rare tik van me: als ik ‘n merk/type leuk vind, wil ik meteen zo’n beetje de hele serie. Seiko Monsters, Samurai, überhaupt Seiko duikers, noem maar op.
En nu heb ik Unimatic dus ontdekt (eigenlijk al ‘n tijdje). Dit is nummer drie, nummer vier ligt bij de douane en nummer vijf komt in oktober. Ik heb ‘t al vaker getikt hier: overdrijven is een vak… :sweat_smile:

5 likes

Deze zat vandaag trouwens om de pols, in blijde verwachting.

3 likes

Sorry, moet gewoon even. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Nummer vier, losgelaten door de douane…

6 likes

Wanneer komt er een U2? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben meer van de duikers; moet ergens een grens trekken…. :wink::sweat_smile:

Haha, anders is het hek helemaal van de dam :rofl:

1 like

Wat vinden we hiervan….?

1 like

Lelijk. Die rare tekens vind ik niet mooi.

Ik ben het hek al een tijdje kwijt, ben ik bang… :wink: