Unimatic only

Apart? :thinking:
Beetje te exotisch voor mij, maar ook al uitverkocht, dus genoeg mensen die 'm wel leuk vinden - of gewoon uit op snelle winst.

Waren er maar 99 van, dan heb je al snel genoeg voldoende liefhebbers c.q. opportunisten. Ook niet mijn kop thee overigens. Ik wacht op een leuke versie van de U2. Het hek is bij mij nog wel in bedwang :crazy_face:

1 like

Heel leuk merk! Als ze de UC1 nou eens zouden uitbrengen in de afmetingen van de Hodinkee special dan wil ik er ook eentje.

1 like

Is de Unimatic hype alweer over? De Unimatic x Uncrate U3-U die vandaag uitkwam is gewoon nog te koop :thinking:
https://uncrate.com/unimatic-x-uncrate-u3-u-chronodiver-watch/

‘t Is dat ik niet van de chrono’s ben, maar voor de rest vind ik dat sandblasted PVD gunmetal er wel tof uitzien, ook in combi met dat bandje.

Ik vrees van wel? Die permanente collectie maakt het concept ook wel wat kapot natuurlijk :slight_smile:

1 like

Oh, gelukkig: nu wel uitverkocht… :sweat_smile:

Haha, je moet het ook wel wat meer tijd gunnen dan enkele uren :wink: De chrono’s zijn denk ik ook wel wat minder in trek dan de U1 varianten

1 like

:grin:
Ik heb wel vaker meegemaakt dat het minutenwerk was bij sommige microbrands, vandaar.

Misschien valt ‘t mee, de eerste staat alweer op eBay…

Hmm, ik zou er anders wel aan kunnen wennen… :wink:

Vandaag binnen dus, nummer vijf!

#hethoudtnietop #nietvanzelf #overdrijvenisookeenvak

7 likes

Lekker man :ok_hand::+1:

1 like

En weg is tie alweer… Unimatic x Grimoldi, 100 stuks. Dacht net even dat ik 'm toch nog mee kon pikken, maar werd het winkelwagentje uitgegooid…

1 like

Ik vind die Unimatics nog steeds vet.

1 like

Mooi ding.

1 like

Als je de pols ervoor hebt; absoluut.
Extreem cool.

Das de twijfel. Heb jij er 1 gehad?

Bijna. Uiteindelijk gecanceld omdat ik de funds kon gebruiken voor m’n gilt Conquest. Ik blijf benieuwd maar eigenlijk weet ik zeker dat mijn 17cm die 49mm l2l niet trekt.

Je sub heeft toch ook een l2l van 48?

47,6 => die 1,4mm maakt een wereld van verschil.

1 like

Ben benieuwd. De oude sub met band is ook wel mijn limiet. Volgens mij flippert unimatic nog wel aardig…
En nato natuurlijk.