Universal Genève Only I

12 likes

Het is stil hier op het UG draadje

Nieuwe aanwinsten iemand?

3 likes

UG 2-66 erin. Zo dun en licht dat je er altijd ff aan moet wennen als hij om de pols zit.

8 likes

Mooie plaat.

1 like

Soort iridiscerend blauw, gaat van bijna zwart tot felblauw. Lastig om de foto te zetten.
Gaat nooit weg uit de collectie :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Is dit een gangbaar model? Ik heb net een impuls aankoop gedaan :sweat_smile::sweat_smile:

Ver uit mijn comfort zone (lees geen Citizen)

1 like

Wat bedoel je met gangbaar model? Of ie klopt?

Oeh of die klopt? Geen seconde aan getwijfeld eigenlijk.:frowning:

Ken je hem?

Ik zie zo snel geen gekke dingen. Dit is een vorm van white shadow met geintegreerde band. Dat laatste is niet het meest populair. Je hebt ze ook in het blauw, dan zijn ze wel populairder.

Tis wel een beetje modern damesformaat… dus uit mijn hoofd 32-34mm.

2 likes

Mooi? Of te tropic?
Lijkt wel een foto uit de ruimte :sweat_smile:

Ik vind 'm mooi

1 like

21 likes

:exploding_head:

Pwoahh wat een fantastisch trio. De aflopen 5 minuten heb ik mij er aan zitten vergapen :star_struck: Die eerste tricompax ziet er geweldig uit. Dat maantje van het derde horloge is ook een prachtig detail.

3 likes

Hoppa. Zo blij!

13 likes

Blijf ik toch echt mooi vinden.
Ook een erg geslaagd bandje erop!! Echt heel mooie combinatie

1 like

Een prachtig merk dat kan ik niet onder stoelen of banken schuiven.
En en wat een gave collectie heb je van deze beauties.
Echt heel erg mooi :heart_eyes:

1 like



Een impuls aankoop. Ik heb altijd wel eens mee gekeken naar dit merk. Nu had ik wat knaken vrij door een verkoop. En was ik opeens aan het bieden op een paar veilingen… Opeens heb ik 4 ug’s en is het niet mijn ding. Deze mooie micro rotor heeft denk ik bij een magneet gelegen. Hij gaat wat snel. Iemand die eens kan kijken?

3 likes

Hoeveel is wat snel?

1 like

Als hij echt gemagnetiseerd is, is dat simpel zelf op te lossen met een goedkoop demagnetiseerapparaat.

2 likes