Universal Genève Only I

Wat een heerlijke bandenswapper blijft die Universal Genève Ferrovie dello Stato toch!
Nu eens op een groene Nubuck band!

Supermooie kwaliteit band en verrassend scherp geprijsd in vergelijking met de broeders bij Molequin

11 likes

Grappig, dat is een Fluco Mountain Bear, maar dan goedkoper dan bij Fluco zelf.

Hetzelfde geldt voor de bandjes van strps.watch, dat is ook gewoon Fluco voor een gunstigere prijs. Ik snijd er zelf een gaatje in voor quick release veerpennen :smile:

En inderdaad, sinds ik Fluco ontdekt heb verdient Molequin niet zo makkelijk meer aan mij.

1 like

Hoe vergelijken ze met elkaar dan?

Moet binnenkort weer wat bandjes…

Wat de suède bandjes betreft is Molequin wel wat dunner en soepeler, en ik vind het extra stiksel dwars over het bandje bij de aanzet mooi. En die premium buckle is top. Maar voor 29 euro via strps.watch vind ik de Fluco veel meer waar voor je geld. Dit is er een:

Misschien niet de meest nuttige foto, maar goed :sweat_smile: Ze zijn helaas alleen in 18 en 20 mm te krijgen.

Molequin:

Als ik weinig zou wisselen koos ik altijd voor Molequin, maar omdat ik juist redelijk veel van bandje wissel vind ik dat dan een beetje te prijzig worden.

Qua glad leer vind ik Fluco heel erg mooi, en zie ik kwalitatief ook niet zo veel reden om er nog een stuk meer geld tegenaan te smijten.

4 likes

Wilde deze jullie niet onthouden.

Wat een gaaf horloge. De Nina rindt.

17 likes

Koop dan.

Ik vind ze momenteel echt veel te duur trouwens.

Hij was niet te koop. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Alles is duur. Noem mij eens iets wat niet duur is.

Genoeg UGs die betaalbaar genoeg zijn.
Polerouter Jets bijv. Of white shadows

2 likes

Leuk topic dit:

:point_up: :+1:

18 likes

21 likes

Universal geneve medici compax

13 likes

8 likes

Geïnspireerd door menigeen die ik hier met een kek bandje op de FS zag! @Colnago en @SwissToni o.a., meen ik.

2 likes

Universal Geneve “Kanji” :slightly_smiling_face:

6 likes

18 likes

12 likes

:star_struck:

1 like

Twee keer emaille! :ok_hand:

1 like

9 likes

Grappig hoe dat werkt. Als ik nu een FS Mk2 op foto’s zie heb ik weer zin om er een aan te schaffen. Die dan vervolgens weer kan gaan liggen niksen in de horlogedoos.

3 likes