Simpel. Niet doen dus, zonde.
deze lijkt me een mooie aanbieding:
Universal Geneve FS - Abbigliamento e Accessori In vendita a Reggio Emilia (subito.it)
Dat is een heerlijk doosje
Damn dat is een mooie verzameling bracelets ook zeg. Mocht die bovenste (of onderste) mogen gaan, please let me know
Wow! Prachtige verzameling!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Hoe vind jij dat de mk1 zich tot de mk2 verhoudt?
Je vraagt het niet aan mij, maar toch mijn 2 cents:
Mk1 is beter dan Mk2 qua verhoudingen naar mijn mening. De kast is ook van betere kwaliteit.
Ik heb beiden.
Ik heb ze ook beide en ik ben het je eens. Nou zijn we wel het gras voor de voeten van Anthony aan het wegmaaien.
Weg gras
Ben het met jullie eens. Ik heb de Mk1 nu zo’n anderhalve dag gedragen. De kwaliteit en afwerking van de kast én wijzerplaat is beter van de Mk1. Daarentegen kan ik ook erg genieten van de C-shape kast van de Mk2. Een heel erg lekker setje wat mij betreft.
Ik vind ze allebei top maar merk dat ik de MK II toch vaker pak. De MK III staat dan weer op gepaste afstand van de andere twee. Kast is identiek aan de MK II maar de wijzerplaat is wat saai. Overigens zoek ik voor de mijne nog een setje wijzers… Mocht iemand die hebben liggen
Is dat dan vanwege het formaat van de kast? De mk2 valt door zijn vorm wat groter. In de praktijk vind ik het verschil trouwens meevallen, omdat de wijzerplaat vrij bepalend is voor hoe groot een horloge oogt.
Hij is echt heel erg mooi Anthony! Bandje staat hem ook goed.