Gaaf!
Mooie!!
Klopt. Ik zag hem staan en moest hem gelijk hebben. Zo gaat dat
Dankjewel. De meeste UG’s die geen chrono of polerouter zijn, zijn nog erg ondergewaardeerd. Daar hebben we als UG liefhebbers geluk mee.
Hoeveel mm? Staat
33mm, maar dat is met mijn kleine polsen top😂
UG heeft toch heel wat modellen in alle verschillende soorten die ze wat mij betreft gewoon exact zo terug mogen uitbrengen…
Enerzijds ben ik het met je eens. Anderzijds vind ik het ook weer storend als bedrijven vintage modellen 1 op 1 uitbrengen. Moderne horloges zouden een evolutie moeten zijn van vintage horloges vind ik. Anders doe je zowel afbreuk aan de vintage horloges alsook laat je zien geen creativiteit te hebben om als merk iets nieuws te doen.
Akkoord
I hear you
Maar ben daarom niet noodzakelijk akkoord. Soms is iets zodanig goed dat je er beter vanaf blijft.
En UG heeft zeker een paar kandidaten in het portfolio.
dia 35mm, L2L 44mm
Net groot genoeg om 1-1 terug in de markt te zetten als nette 3-hander
dia 37mm, L2L 47mm => schitterende maat!
dia 38mm, L2L 45mm => niet super groot maar past bij de stijl
Ik begrijp je punt. En ik ben het met je eens dat UG genoeg geweldige horloges heeft gemaakt die 1 op 1 zouden werken in de moderne context.
Voor mij is dan wel de vraag, wat is de toegevoegde waarde van de nieuwe UG? Qua prijs gaan ze boven Breitling zitten en de meeste UG’s (behalve een aantal zeldzame tricompaxen) zitten daar niet. Je betaald dan uiteindelijk meer voor hetzelfde, maar dan een kopie in plaats van de originele.
Onder Breitling eigendom zal dit vast terugkeren als een 37mm tot 39mm horloge
Daar ben ikzelf ook zeer benieuwd naar. Lijkt me een moeilijke keuze. Boven, onder, zelfde …