Universal Genève Only I

De chronomat 36mm durven ze ook adverteren in hun mannelijk gamma. Laat ons hopen dat ze flink zijn met het UG gamma.

1 like

Volgens mij hebben ze keuze al gemaakt als ik naar de interviews met de CEO van Breitling kijk

1 like

De kogel is door de kerk. Die tri compax moet er komen… dus mijn medico compax en anderen uit de verzameling gaan toch plaats moeten maken.

1 like

23 likes

11 likes

Hardnekkig UGFS-virusje te pakken of niet, Anthony?

1 like

image

4 likes

16 likes

NA, op de originele band

12 likes

11 likes

Oeioeioei wat mooi :heart_eyes:

1 like

17 likes

Ik ben on the hunt voor een mooie gouden UG chrono in zeer goede staat. Mocht je nog een tip hebben, laat het me dan vooral weten.

Hij is binnen

14 likes

Very nice

2 likes

Ik ben heel benieuwd wat er aan nieuwe UG’s gaat komen! De merknaam is door Breitling, of het conglomeraat erachter, gekocht. Schijnt nu wel wat aan te komen!

Op de Instagram van UG zijn de afgelopen week de eerste drie posts geplaatst met een soort collages uit het verleden.

1 like

UG FS Mk3 :yum:

15 likes

Erg mooi!

Klopt het trouwens dat de kasten door de jaren heen een andere afwerking hebben ondergaan? Ik zie ze soms glanzend, maar ook met brush.

1 like

Zover ik weet zijn alledrie de series oorspronkelijk ‘glanzend’ geleverd.
Omdat deze horloges logischerwijs veelal flink gebruikt zijn, worden ze soms gepolijst of gebrusht. Ik denk dat je daardoor nu soms verschillende soorten afwerking tegenkomt.

4 likes

crosspost incoming

17 likes