🚨 Actie vh goede doel: post 2441: Zie hier jouw lotnummer

Je hebt nummer 21 overgeslagen.

Ik maak even een volledige lijst. Ik was de afgelopen weken knetterdruk maar ik ga mijn leven beteren. Lieden die vorig jaar meededen en nu nergens op de lijst voorkomen kunnen ook nog een bezoekje van mij verwachten.

12 likes

Daar doen we het niet voor.

We zijn gewoon nieuwsgierig naar wat @Jurk gaat maken.

5 likes

Hf elite club :thinking:
Lijkt me algemeen wel van toepassing. Kan je meerdere horloges kopen, kan je ook doneren toch :grin:

3 likes

In persona? :rofl:

1 like

Doe mij maar inschrijven voor de puzzel aub!

5 likes

Gewoon ff invullen :slight_smile:

3 likes

Graag wil ik mijzelf aanmelden voor de club van 100. Inprincipe had ik alleen de strip.

9 likes

Het doel heiligt de middelen! En anders…

Bring out the gimp!

7 likes

Super jongens!!

7 likes

Het sales en promotieteam heeft niet stilgezeten de laatste dagen. Wat gaat dit hard zeg! Nog maar een paar plekken beschikbaar in de club van 100, en de stretchgoals komen ook steeds beter in zicht!

3 likes

Komt mooi aan de muur te hangen. Mooie actie dit!

3 likes

Up

1 like

Als de club van 100 vol is kan de club van 1000 gelanceerd worden :slight_smile:

8 likes

afbeelding

8 likes

Echt gaaf hoe snel dit is gegaan!

Het Typenumer van de wasautomaat is trouwens:

ZWF Pisa
Consument verkoopprijs €399,-

16 likes

Wat? Gaat er echt een wasmachine uit dit keer? :open_mouth:

7 likes

Een prijzenfestival zonder wasmachine is geen prijzenfestival.

12 likes

Ik vind het echt briljant!!!
Bedacht mij gisteren ‘wat wil je altijd hebben bij een loterij… een TV of een Wasmachine!!’.
En echt super dat je het gelijk hebt gefixed!!! Ben je heel dankbaar namens het doel.

7 likes

Had gelezen dat er vorig jaar gebruikt ondergoed is verkocht. Misschien leuk om daar de wasmachine bij te doen! Nee maar even serieus wel echt heel mooi dit allemaal.

7 likes

dit is toch pas bij 100 aanmeldingen niet bij 50???

2 likes