Die ken ik
. Gelukkig kunnen we straks een strip lezen en puzzel leggen
In twee weken
Even een upje, nu de F1 kijken.
Veel plezier. Ik kijk nog een keer naar die prachtige puzzel, elke keer zie ik toch weer dingen die ik of niet gezien heb, of gewoon weer blij van wordt om te zien.
Zullen we ‘m dan nog maar een keer naar boven slingeren voor de nachtbrakers?
Het is net als met horloges… na 15 exemplaren in je box denk je, had ik niet beter een Rolex (of een andere grail) kunnen kopen… .
Maar da’s ook maar saai
Hoppaa en up
En voor de mensen die geen behoefte hebben aan een puzzel of een stripboek: Het hoeft niet hè.
Je kunt ook gewoon geld lappen om lid te worden van een illustere club.
Omhooooog
We moeten beetje leven in dit topic houden, die van mij heeft geslapen van 1900 tot 0730! Hoe is het bij de rest vergaan??
Half 8 tot half 3. Daarna was de jongste wel rustig. De oudste werd om 5 uur wakker.
…en met alle ochtendbeslommeringen weer up. Wie maakt @Jurk los: puzzel strip of knaken voor het goede doel!
Doe mij de puzzel maar!
Of hoe werkt dat hier?
Zat eens te kijken, mooi plaatje geworden.
Netjes gedaan Jurk. Er gebeurt een hoop in de strip.
Dank! Ja gebeurd super veel. De plaat is ook 2 bij 3 meter. Dus helaas niet te zien op het grote plaat, omdat ik hier maar 4k mag uploaden. En hij in het eggie 110k pixels is. In de strip ga je dat wel zien, want dan zoomen we in per aflevering.
Leuk man. Er zit weer een hoop werk in zo te zien.
Ben niet zo mega actief geweest. Herken derhalve niet zoveel, helaas
Edit: heb de strip ook niet gehaald dit jaar zie ik haha. Kan niet altijd feest zijn.
Keep up the good work, maar denk ook aan jezelf, Jurk.
Dank. Ja dat is soms een lastig evenwicht. Doelen bereiken én aan jezelf denken. Maar ben gisteren vroeg naar bed gegaan, nog wel een paar keer er uit voor de baby, maar voel mij als herboren.
Als het gehaald is dit jaar ben ik ook super trots. Daarna ga ik mij herbezinnen over volgend jaar. Zo groot als dit jaar qua artwork ga ik niet meer (onbetaald) doen.