De ouderwetse cock’n’balls! Mooi man! Dat wist ik niet! Lullo! Wat een aanschaf, zeg. Man man man man man, wat een bruut ding.
Veel plezier er mee. En bedankt maar weer, nou zit ik nog meer te geilen op het idee om een GS GMT Quartz aan te schaffen. Wel met bezel, want iets meer tool, en dus waarschijnlijk minder gevoelig voor krassen. Of zo.
Pffff.
Maar wat een bruut ding. Het kan niet vaak genoeg gezegd.
Graag gedaan. Ik help ieder graag van het kantjie in de slôôt zoals ze bij ons zeggen.
Ik zag deze zelf ook niet helemaal aankomen, maar dat moge duidelijk zijn.
Maar mijn “blauwe Limited verspreking” ergens in onze communicatie kort geleden was in mijn onderbewustzijn blijkbaar wel ergens op gebaseerd, realiseer ik me nu.
Er is wat te zeggen voor GS blauw. Da’s bijna nooit gewoon blauw blauw. Dat doet me er aan denken dat ik binnenkort maar eens bij een van de GS dealers langs moet om die zwarte en blauwe “regular editions” van de GMT met lume en bezel aan de tand te voelen.
Langzaam maar zeker begint de gedachte dat de komende twaalf maanden duur gaan worden zich aan mij op te dringen.
Maarreh, ik ga pitten. Nog bedankt voor die foto’s trouwens. Wat een kleurstelling, zeg. Met name de wijzers en het GS logo doen het echt, echt uitmuntend op die plaat.
Tsja… ik gok een beetje klaar voor de komende paar jaar…
Tenminste, het budget zal momenteel niet meer toelaten. En ja… een G-Shock voor de vakantie, maar daar blijft het denk ik wel bij…
Ik heb inmiddels veel gezien en voor mij wordt het niet veel mooier meer.
Als ik de eerste foto’s zo zie, vooral “avondzonnetje” en dat vergelijk met de foto van dit horloge op de site van grand-seiko.com, dan kan ik eigenlijk maar één ding bedenken.
Seiko moet een fatsoenlijke fotograaf in dienst nemen om hun materiaal in beeld te brengen, zodat het fatsoenlijk tot z’n recht komt. Leg de foto’s naast elkaar van onze blije nieuwe eigenaar in dit topic (met veel glans en speling met het licht, accenten op de geslepen wijzers, indexen, zeer subtiele sunburst wijzerplaat), en de matte, saaie, bijna detailverhullende afbeelding van Seiko zelf.
@koetsjh gefeliciteerd met je aanwinst en dat je er nog jaren plezier van hebt.
Hele mooie set, de afwerking van GS en dat toch ergens voor een hele nette prijs. Geniet er van!
Ga je de GMT ook vaak gebruiken of is het met name gewoon een mooie complicatie?