Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Heel mooi, gefeliciteerd en veel plezier met je NA
Erg mooi, proficiat!
Het zal wel aan mijn dirty mind liggen, of ben ik toch niet de enige die piemols op de dial getekend ziet staan?
Hij is weer prachtig Jaco. Vind deze GS mooier maar dat komt door de stalen band. Geniet ervan maat.
Absoluut niet. Het is voor mij de grootste afknapper, want dit:
…oogt wel heel lekker. Veel plezier ermee @koetsjh.
Heel gaaf, mooi duo ook zo
Once you see it, it can be unseen…
OT: Prachtige GS, veel draag plezier!
Prachtig hoor.
Mooie foto’s ook.
Proficiat met je NA/
Veel draagplezier gewenst.
Absoluut!
Nee,
Seiko moet doorgaan met obscurantistische kudtmarketing met slechte renders. Dan moeten ze het voor niet-enthousiastelingen moeilijk maken die dingen überhaupt te vinden. Want wat ik niet wil is dat god jan en alleman likkebaardend de vraag en dus de prijs opdrijft.
De klassieke Seiko cock’n’balls? Dat is stijltje, man. Sterker nog, ik weet niet wat het symbool voor ladyboys zou moeten zijn, maar ik zou de GS Ladyboy edition met enorm groot genoegen dragen. Bij m’n klanten. En op kantoor. In de vrije tijd. En uiteraard als ik ooit een lekkertje tegenkom om eens aan de, eh, tand te voelen.
Van alle mensen op het forum zou ik toch denken dat jij dat icoontje wel moest kunnen hebben. Dat valt me tegen.
Goedemorgen.
Zou jij je eigen verbastering voor deze haberdashery willen gebruiken?
ゲイカエル
Hele mooie dial, al is het plassertjes patroon is misschien beetje tè
Jacco, wat een prachtaanwinst weer
Geniet ervan en draag hem zoals je ook de de andere GS draagt met veel trots
Ik zie mijzelf minder als een ゲイカエル, en eerder als een soort 非バイナリ変態. En nee, Google gaat dat niet correct terug vertalen, zie ik. Gelukkig weet je best wat Hentai betekent, geloof ik.
Ik vind het een mooie complicatie. Zeker ook met de onafhankelijke verstelling van de urenwijzer.
Gebruiken zal ik het momenteel niet veel. De tijd dat ik zakelijk veel reisde ligt wat achter me.
Ik had er al wat rekening mee gehouden.
Ik heb er nog geen last van gehad.
Van de GS als totaalplaatje… Eh… Ook daar zou iets van te zeggen zijn…
Sorry! Al moet ik zeggen dat ik het uitgesproken tof vind dat zo’n serieus dress-horloge zo’n frivool en aan interpretatie onderhevig element heeft. Dat het dan ook nog eens een logo is wat terug grijpt of maar liefst vijftig jaar quartz geschiedenis van de fabrikant die er als eerste mee op de markt wist te komen… Da’s gewoon de kers op de taart. Of, nou ja, heel veel kersjes.
Pop die kersen!
Precies, voor mij de gedurfde kers!