UPDATE het grote H.F. diner

Haha! Daar haak ik af in ieder geval. Een Tudor en een autootje van 5k lijkt me dan een betere optie :sunglasses:

2 likes

Dat noemen we gewoon een non conformistische levensstijl met een middelvinger naar alle Jort Kelders van deze wereld :rofl:

5 likes

Is er al een lijst van deelnemers?

Er zijn al 2 afmeldingen heb ik begrepen.

1 like

Moeten we op het bordje met onze alias en avatar nu een foto plakken van de avatar waarvan we elkaar kennen, of van de meest recentelijke avatar? Ik heb langzamerhand het gevoel dat ik op een ander forum zit namelijk :crazy_face:

7 likes

Voor iemand die er helemaal niets (maar dan ook echt helemaal niets) om geeft wat anderen van hem vinden en dat ook al minimaal 100 X van de daken heeft geschreeuwd komt jouw post past echt zielig over. Want waarom sta je zelf graag klaar met een mening over een ander terwijl dit in jouw geval 100% éénrichtingsverkeer is. Ook met erg veel woorden, dus daar heb je ook al een dubbele moraal kennelijk.

Maar OK ik weet je antwoord al. Het interesseert je helemaal niets wat ik er van vind :joy: Jij bent onaantastbaar.

8 likes

Je was weer lekker opzoek naar een relletje? Dit was een discussie van 5 dagen geleden.

4 likes

Dat had ik niet gezien. Als dat aanstoot geeft bij dezen mijn nederige en welgemeende excuses.

2 likes

:sunglasses:

Oale zeurkees.

5 likes

Guilty as charged :kiss:

4 likes

U doelt op 2 leden die dit forum hebben verlaten? Verder zijn er alleen maar nieuwe aanmelders. :innocent:

p.s. vooral Marijn had ik wel eens in levende lijve willen ontmoeten, misschien komt ie alsnog?

Voor een oale zeurder maak je wel een scherpe observatie. :ok_hand:

1 like

Dat is wat wij oale zeurders doen. Dat is onze rol soms :joy:

2 likes

Wanneer komen de teasers @hendrik?

2 likes

Tasers worden bij de entree uitgedeeld

Taser

en moeten na het event ook weer bij de ingang worden afgeleverd :grin:

4 likes

Zeer binnenkort , heb hoogstwaarsch. een goede locatie gevonden. Zodra ik daar een optie op heb voor 10 october laat ik dat weten

1 like

Dit is een grapje toch of niet?

Mobiele fotostudio… een zwarte kubus van de Xenos en een oude Chinese krant. Mag ik dan ook met mn Logitech stuurtje en flight simulator 1993 laten zien hoe je een echte Boeing moet landen?

13 likes

Chagrijnig vandaag, Jeffrey?

3 likes

:joy:

1 like

Hij weet wel dat ik ‘m pest :yum:

2 likes