UPDATE het grote H.F. diner

Zeker. Dan maak ik daar een foto van. :joy:

6 likes

Hahahahaha held. Ben wel benieuwd naar je kunsten :+1:

1 like

Even ter referentie, welke locatie in NL kan ik rekening mee houden?
Amersfoort?

of omgeving :innocent:

Wow, wat zijn er veel hf-dinertopics in omloop… :wink:. Heb er wel zin in, ben erg benieuwd. Zie hierboven ook nog een aantal enthousiastelingen die ik in het andere topic nog niet gezien had, leuk! Leuk om de man/vrouw achter de avatar te ontmoeten! :hugs:

(of dragen we allen avatar-maskertjes :performing_arts:?):wink:

Even ter geruststelling, de enige "vrouw "tot nu toe blijkt ook een man te zijn :innocent:

:sweat_smile:

Riep u? :sunglasses:

2 likes

nog een Hendrik dus :innocent:

1 like

Geen idee of het gelukt is maar ik heb u allen onder strikt embargo de locatie van 10 oktober doorgegeven door al uw forumnamen toe te voegen aan een bericht aan een van u. Als dit niet gelukt is zal ik elk van u afzonderlijk op de hoogte moeten brengen.:astonished::astonished:

Niets ontvangen.

Hier ook niets

Nada

Ik ook niet :wink:

Hier wel een uitnodiging ontvangen!

Bedankt @hendrik !

2 likes

O.K STOP maar, ik doe het wel ieder apart :cry:

Wellicht is een centrale whatsappgroep een goed idee voor dit soort berichten. Dan is het een kwestie van eenmaal werk en daarna gemak.

Dat zij mijn vrouw ook al , de wijsneus, maar ik heb bewust geen mobiele telefoon :stuck_out_tongue:
Ieder mij bekende betalert heeft nu bericht ontvangen, zo niet geef mij een seintje.

p.s. je mag hier geen grapjes over maken maar een Belg dacht dat Brussel de locatie was… de eerste reserve is inmiddels aangeschreven

5 likes

Is je vrouw een zei?

2 likes

Gelukkig wel, en beetje domme fout

1 like