UPDATE het grote H.F. diner

Hier ook niets ontvangen

Dit willen organiseren.

…

Maar niet weten hoe dit werkt.
image

Volgens mij is het organiseren al gelukt, waarvoor overigens alle lof @hendrik!

1 like

Is er al iets wat betreft carpoolen bekend…iemand vanuit Amsterdam nog die kant op toevallig?:grinning:

dat blijft ook wel zo ben ik bang :open_mouth:
p.b. verzonden

1 like

Organiseren kan ik niet, maar heb net wel iets heel bijzonders kunnen regelen met Porsche Nederland voor de deelnemers aan het H.F.diner
Laat u verrassen :sunglasses:

1 like

Een rondje in een GT3?

T-shirts, petjes of speldjes?

Heren, ik heb het over iets bijzonders! :sunglasses:

Welke heer haalt mijn postings elke keer van het algemene gedeelte af? Mensen die geen toegang hebben tot het off topic, zoals b.v. Alphons worden benadeeld. ook eventuele sponsoren lezen graag mee. Wie zet dit topic a.u.b. weer terug?
Mijn dank is groot.

Done

1 like

Dit is toch ook off topic geleuter? Of meten we met 2 maten? Zo gauw iets anders maar riekt naar off topic dan is het weg. Maar is het echt off topic en er is ā€œalgemeen voordeel of eer te behalenā€ dan mag het weer wel?

Mijn waarde, dit gaat over het horloge diner van forumgenoten, als u de dader bent verzoek ik u het plezier van velen niet te bederven.

1 like

Klopt, maar blijft off topic. Dat moet u toch met mij eens zijn beste heer?

Dat een forum beleid en regels roet in het eten gooien om iedereen goed op de hoogte te houden, dat is dan jammer voor u. Regels en beleid zijn er niet voor niets en moeten niet met willekeur toegepast worden voor eigen belang.

Laat iedereen zijn 06 nummer geven dan kan je een app groep opzetten en iedereen op de hoogte houden?

1 like

Is er een lijst met deelnemers? En waar is de locatie waar het festijn gehouden gaat worden?

Ben het er niet mee eens dat dit off topic is.

Off topic is voor de topics over auto’s/restaurants/fotografie etc.

Dit diner heeft wel degelijk met horloges te maken. Dus wat mij betreft on topic.

3 likes

Niet openbaar.

Dat is bekend bij de aanwezigen.

Je weet immers maar nooit :wink:
image

1 like

Ik begrijp het. Stom van mij
Leuk initiatief

2 likes

Een diner met horloge liefhebbers is niet off topic lijkt me.

1 like

Aanmelden nog mogelijk eventueel?