Horloges en bier is en staat ook in off topic. Zie het verschil niet zo met eten?
Kennelijk zijn degene die gaan eten ook de voorstanders dat het hier blijft staan. Daar kan je niet tegenop dus ik laat het hier bij.
Eet smakelijk!
Horloges en bier is en staat ook in off topic. Zie het verschil niet zo met eten?
Kennelijk zijn degene die gaan eten ook de voorstanders dat het hier blijft staan. Daar kan je niet tegenop dus ik laat het hier bij.
Eet smakelijk!
Mijn dank, en nu nog aanmelden heeft geen zin meer aangezien er al een wachtlijst is. Heb er ātrek anā
Als er zoveel animo is waarom dan geen locatie waar meerdere personen kunnen deelnemen.
Ik ben nieuw hier. Het is maar een suggestie. Niet vervelend bedoeld!,
@hendrik heeft uit eigen iniatief deze bijeenkomst zo gepland en georganiseerd.
Hartstikke leuk, en goed gedaan.
De eerste twintig plaatsen aan de grote tafel waren gereserveerd voor Elite (trustlevel 4) leden. De kruimels (plekken aan de bar en de hoge tafels) waren vervolgens zo weg.
En je moet allereerst toegevoegd worden aan de elite HF app groep. Vergeet dat niet!!!
(ik wacht ook nog steeds op de ontgroening dus get in line).
Ik heb van die grote Whatsappgroep een permaban omdat ik ƩƩn keer een foutje maakte met iets versturen
Zeg maar āfoutā. Je kan ook overdrijven met die smikkelbibsen.
Op zich was die Alabama hot pocket het probleem niet. Maar het was 07:15 uur en iedereen zat net aan het ontbijt. Dat was ons wat te gortig. Ik zal je ban heroverwegen. Ik ben in een goede bui.
Jij weet donders goed wat het wasā¦en dat was het niet.
Smeerkees
Pics or it dindāt happen!
google a l a b a m a h o t p o c k e t
DELETE DELETE DELETE
Huh, was iets met 2 vrouwen en 1 kopje toch?
Ik had de allerlaatste plekā¦is een plekje bij de garderobe gewordenā¦
Wees blij⦠ik sta op de plek waar normaal gesproken een plantenbak staat! Nadeel is wel dat ik de plant vast moet houden.
Had ik toe moeten lichten: ik moet die avond ook de jassen ophangen e.d.
Zo blij dat ik even op mijn telefoon gekeken heb en niet op de computer van het bedrijf. Ik kan me zomaar voorstellen dat dit niet ieders (2 girls 1) cup of tea is.
Klopt. Daarna is een broodje Bapao nooit meer hetzelfde.
Ik ga voortaan wel voor de loempia, that much is certain.