Goed nieuws voor zover, schmeink.
Hopelijk heeft het de voorpret voor je komende aanwinst niet teveel bedorven.
Goed nieuws voor zover, schmeink.
Hopelijk heeft het de voorpret voor je komende aanwinst niet teveel bedorven.
Goed nieuws inderdaad maar ik zou nog een slag om de arm houden misschien komt die nitwit nog wel met een bezwaar… In ieder geval zul je vanavond weer iets beter slapen!!
Het lijkt me goed nieuws. En zoals gezegd: het geeft ook een aardig inzicht in de zg. kopersbescherming die Paypal biedt… Ik dacht ook dat het verder ging. En de ontvanger van de ‘steen’ blijkbaar ook!
Het lijkt me nu heel erg goed dat je ergens alle gegevens van de Breitling op het internet zet. Als iemand op zoek gaat naar zo’n Breitling, kunnen de bijbehorende gegevens (die ook boven komen drijven bij de Google-search) mooi gebruikt worden om er voor te zorgen dat het horloge onverkoopbaar blijft!
Je hoeft alleen maar op de posting op TZ-UK te precieze gegevens van de Breitling te melden en hij staat voor altijd op het internet.
Menno
Kom net thuis en het hele verhaal gelezen en het filmpje gezien en wel een paar keer.
Me schoonvader ging lachen,niet uit leedvermaak hoor maar puur hoe die brogum het uitpakte. Wat een comediant zeg…
Hoop dat alles goedkomt voor je!
Goed nieuws. Je lijkt gered door het feit dat het buiten ebay om is gegaan, en dan geen kopersbescherming wordt gegeven, iets wat de oplichter blijkbaar niet wist…
Nu maar zorgen dat zoveel mogelijk mensen zijn hoofd zien, dat de hele horloge community weet wat voor een ***** het is. >X
Groeten,
Martin
Ik hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt!
Het heeft de schijn van wel.
Toch nog even afwachten. (de eerder genoemde slag om de arm)
Vooralsnog gefeliciteerd.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
heel horlogeland staat volgens mij achter mij (tu)
echt iedereen bedankt voor alle steun en tips, erg waardevol
=D> =D>
en mocht de verzekering nog uitkeren, dan kan alles linea recta naar kiki toe, kunnen zij er wat goeds mee do
maar even een nieuw topic omdat de oude
waarschijnlijk niet meer overzichtelijk is
Wat ik doe is het onderwerp in m’n originele post aanpassen. Even met hoofdletters “UPDATE steen in doos”.
Verder hoop ik dat het goed gaat komen. Zoals je zelf achter bent gekomen staat er een hele hoop goeie tips op over die video. De ontvangende partij had em beter niet kunnen maken: het maakt em in mijn ogen alleen maar verdacht. Als het kan even 't filmpje opslaan/opnemen voor het geval ie verwijdert wordt.
Heel veel succes en ben benieuwd hoe het gaat aflopen?
Wat ik alleen niet snap, is wat je bedoeld met dat het geld van de verzekering naar Kiki toe kan gaan. Je hebt het geldt toch nog? Is toch niet door PayPal naar de koper teruggestuurd? En was het geld niet bestemd voor een Rolex ofzo?
Damn… lees het topic nu pas.
Wat een wanker!!!
Ik hoop van harte dat het goed voor je uitpakt.
Fingers crossed.
Wat een gezeik Schmeink… hopelijk krijg je nu weer wat rust in je hoofd en kun je weer van de hobby genieten.
Succes met de afhandeling en ik heb een een flinke les van je gehad, bedankt daarvoor (tu)
gr. Roel
Dat is goed nieuws (tu)
Hopelijk blijft een vervolg uit.
Enige nadeel van dit bericht is dat ik mijn ruil (Alpina Avalanche Tag Carrera)
met een Amerikaan niet meer aandurf…
sorry, ik kan me goed voorstellen dat je nu overal spoken gaat zien 
@RC: ik zou uberhaubt die Alpina niet voor een TAG ruilen…een niet allerdaagse klok, die Alpina.
heeft er iemand een idee of ik echt 180 moet wachten ?
Kun je, nu er geen claim meer staat bij Paypal, niet voor de zekerheid de gekoppelde rekening verwijderen? Dan kan er ook niets afgehaald worden.
Just my 2cts
Cheers Eric
had ik al gedaan 
ik kan ook weer alles met de rekening, en er zijn geen lopende kwesties (tu)
maar ja, dat zinnetje in de mail standaard of niet is wel vervelend natuurlijk
Slimme zet!
Vervelend is dat regeltje in de mail zeker maar het lijkt erop dat je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen. Gefeliciteerd :~
Cheers
Eric
Hoi Schmeink,
Ik vermoed dat dit een standaardzin is, waardoor ze altijd nog kunnen acteren na onvoorziene ontwikkelingen.
Ik denk dat je je kunt verlaten op hetgeen ze jou mailden:
"Zoals u wellicht al weet, geldt het PayPal-beleid inzake klachten van kopers uitsluitend voor de levering van goederen, niet voor klachten over de eigenschappen of de kwaliteit van goederen die via een transactie buiten eBay zijn ontvangen."
Volgens mij is daarmee de kous af.
Dus wens ik je proficiat.
M.v.gr.,
Flip.
Ik zou de algemene voorwaarden er eens op nalezen. Volgens mij is er namelijk een regeltje over het afgesloten zijn van geschillen en de mogelijkheid tegen de beslissingen van de geschillen commissie in beroep te gaan.
net gebeld met paypal, zaak is definitief gesloten
dit is trouwens de laatste keer dat ik iets naar het buitenland verstuur, voor het zelfde geld was dit verkeerd afgelopen.
ik hoop ook dat dit voor iedereen een goede waarschuwing is :~
van de koper heb ik niks meer gehoord, jammer ik had graag nog een filmpje gezien op het moment dat hij de paypal mail aan het lezen was, kijken of dat net zo emotieloos is :S:S
nogmaals iedereen ontzettend bedankt voor alle goede tips, bewijslast en steun