Update steen in doos!

Gefeliciteerd (tu)
Gelukkig is het met een sisser afgelopen en zoals gezegd een goede les voor elke verkoper!

mvg, Frans

schmeink Schreef:

net gebeld met paypal, zaak is definitief
gesloten

dit is trouwens de laatste keer dat ik iets naar
het buitenland verstuur, voor het zelfde geld was
dit verkeerd afgelopen.
ik hoop ook dat dit voor iedereen een goede
waarschuwing is :~

van de koper heb ik niks meer gehoord, jammer ik
had graag nog een filmpje gezien op het moment dat
hij de paypal mail aan het lezen was, kijken of
dat net zo emotieloos is :S:S

nogmaals iedereen ontzettend bedankt voor alle
goede tips, bewijslast en steun

Das mooi(tu)

Hele geruststelling dat de zaak voor PP definitief gesloten is.

Mooi! Goede reden om zelf weer wat leuks aan te schaffen :wink: ?

Enfin, recent kreeg ik van 1 persoon uit de UK (volgens zeggen) een mail op 3 horloges. Mail was kort; geef je gegevens maar, dan maak ik het geld over. Beetje vreemd, ook aangezien de foto’s niet super waren. Dan verwacht je eerst wat vragen…

Achteraf dus blij dat ik er niet op ingegaan ben (ook niets meer vernomen trouwens).

Al met al, ik houd het qua verkopen ook maar binnen de landsgrenzen. En al is dat ook geen garantie dat alles vlekkeloos verloopt, het geeft toch iets meer rust.

En nu als de gesmeerde bliksem de GMT halen! Hoop dat je hem nog niet had afgezegd!

fijn om te horen dat het "over"is!

Super, ik heb nog vaak aan dit voorval gedacht afgelopen weekend en ben dan ook blij dat alles goed is afgelopen (tu)

Alvast heeeel veel plezier met de aanschaf van je GMT.

nope, nog niet afgezegd, deze week gaat hij nog om de pols (tu)

Wat een goed nieuws. Gefeliciteerd!!!

En laat de koper heerlijk in zn sop soppen :slight_smile: De lutser!

Het probleem zit hem niet in het versturen naar het buitenland maar in het feit dat paypal door zijn voorwaarden een hoop oplichters aantrekt.

Doen!
Is je van harte gegund(tu)

ghr Ron

Fijn dat het goed afloopt en super dat je de GMT nu om de pols kan dragen! Ik zal je alvast even lekker maken met de mijne…

Gefeliciteerd schmeink met de goede afloop. (tu)

vet (up)

de mijne is ietsjes ouder, de 16710

Gefeliciteerd met de goede afloop!! Nou alleen niemand meer zaken doen met die ******… Kan ie dit soort kunstjes niet meer uithalen. Hopelijk wordt ie overal gebanned van alle forums.

Eind goed al goed zullen we maar zeggen…ik heb met spanning de topics gelezen…

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Dat wat eraan vooraf ging zul je waarschijnlijk nooit vergeten…en wij ook niet…

Groet, Justin

Gelukkig toch nog een goed eind! :~ Ik wordt nog steeds boos als ik aan dat filmpje denk, bah wat een smerige oplichterij! :X

Super Schmeink! En nu genieten :wink:

Mooi dat het zo afloopt…
Nu kun je tenminste weer echt lekker slapen.

schmeink Schreef:

net gebeld met paypal, zaak is definitief
gesloten

Geweldig! :~ Dat moet een opluchting zijn. Weer een stuk wijzer, en nu weer lekker genieten van horloges!

van de koper heb ik niks meer gehoord, jammer ik
had graag nog een filmpje gezien op het moment dat
hij de paypal mail aan het lezen was, kijken of
dat net zo emotieloos is :S:S

(:smiley: Priceless!!

Schmeink komt hier goed mee weg. Die GMT is je van harte gegund en ik hoop dat je em snel binnen hebt.

Maar ik vind dat die ‘koper’ er makkelijk vanaf komt. Wij, ik bedoel ;), jij zat hier maar te stressen en hij denk achteraf met z’n emotieloze kop "och, jammer… nu heb ik alleen een mooi horloge ipv ook nog m’n geld terug."
Wat zijn dat voor fratsen?!? En er praktisch ongeschonden vanaf te komen. Ik zou zeggen: