Laat ik beginnen met mij voor te stellen. Ik ben een student uit het westen van het land dat 3 jaar geleden gebeten is door de watch bug en sindsdien aan het verzamelen en flipperen is.
Ik heb vorig jaar voor een zeer scherpe prijs een Omega speedmaster reduced gekocht in perfecte staat. Nu zit ik alleen te twijfelen of ik geen ‘echte’ speedmaster wil. Ik vind de echte speedmaster net wat mooier en hij heeft natuurlijk de echte geschiedenis. Alleen mijn pols is wel erg klein voor een speedmaster van 42mm wat vinden jullie?
Ai, das wel een beetje krap voor de full size speedmaster. Wat ️:arrow_up:️Zegt, de speedmaster fois is net wat kleiner. Dus vanaf nu meer biefstukken eten ofwel wellicht de omega beschouwen als de topper. En bijv eens kijken naar een Heuer Carrera 39mm telemeter:
Misschien is 1 Omega nog geen collectie maar qua grootte is de reduced denk ik wel aan de maat voor je en zeker geen lelijk horloge. Zo op de foto te zien ook geen slecht exemplaar. Zeker houden!
Wat ik zelf heb gemerkt is dat je van een afstand in een spiegel oid, beter kan zien hoe een horloge echt staat. Als je van bovenaf op je pols gaat kijken lijkt het groter dan hoe het echt draagt.