Mijn Amerikaanse collega’s zeggen altijd: “Go big, or go home”
Geschiedenis… Is maar een verhaal. Alleen het horloge dat daadwerkelijk op de maan is geweest draagt die geschiedenis natuurlijk.
Dus ik zou lekker die reduced houden, staat je goed en niets is clownesker dan een te goot horloge op te kleine pols.
Ps. Daarmee suggereer ik niet dat een speedy pro vreselijk groot is of jouw pols vreselijk klein
Deze reduced is prima!
Ik zou niet groter gaan.
En ja, een paar maten te groot kopen dat doe je met schoenen of een jas ook niet.
Grt.
skn809 en een orient bambino. En binnenkort misschien nog een omega geneve maar dan met een blauwe wijzerplaat:blush:
Weet niet of deze uitspraak altijd handig is:sweat_smile:
Beide prachtig maar toch erg verschillend. Doe mij toch maar de pro. Windt zo lekker op !
Qua maat is de reduced wil het mooiste.
Geschiedenis . Ik zou voor geschiedenis online bij boeken kijken of old school naar een bibliotheek gaan, kom je misschien ook nog eens de ware tegen.
Voor de tijd af te lezen zou ik persoonlijk de reduced dan om de pols doen…Ow vergeet je mobiel ook niet mee te nemen, kun je onderweg wat geschiedenis op zoeken of (das hip tegenwoordig) de tijd gewoon daar op af lezen.
Om een lang verhaal kort te houden…De reduced it is👍
Die reduced past je geweldig. Geniet daar lekker van. Het is me nogal een voorrecht, zo’n beauty om je pols.
Moeilijk te zeggen van een foto. Heb zelf 17 cm polsen en vind de Speedy pro zeker niet groot.
Even niet op de kwaliteit letten, maar snel twee foto’s van mijn Seamaster gemaakt. De ene van dichtbij en de tweede van verder af en dan inzoomen op je telefoon…
Ik heb ook smalle polsen en heb een speedmaster professional gehad. Ik heb hem uiteindelijk verkocht omdat ik hem net wat te groot vond. Ik draag nu vooral 36-38mm horloges.
Als je nu al vindt dat ie eigenlijk wat te groot voor je is, zou ik hem niet kopen.
Ik geloof dat ik een polsomvang van 16,5 cm heb. Ik vind mijn Pro echter prima staan. Is wel op het randje, maar een Speedy mag gezien worden.
Hier spreekt een wijs man.
Die reduced staat je inderdaad beter.
Zeker de reduced houden , hij staat perfect gewoon!
Ja die Carrera telemeter ben ik helemaal verliefd op
Zucht…
Ik krijg deze foto niet te zien. (Verder alle foto’s wel hier). De link van de foto (chronoddict) geeft bij mij de melding “server niet gevonden”.
Wat is het? En heb je de foto toevallig ook lokaal?
Ik vind de reduced charmanter! zeker icm je polsomtrek
een upgrade raad ik niet af maar niet naar de speedmaster want die is gewoon te groot. Ik heb zelf ook last van dunne polsen en ik snap hoe dat voelt maar zoals al vaker genoemd de FOIS:
https://www.omegawatches.com/images/Watches/Additional/31132403001001-40-large.jpg
Vind ik persoonlijk nóg mooier!
Eensch.
Dubbel eens!