Het was een deville 861 chrono.
Moeilijk te zeggen aan de hand van deze foto’s of hij te groot is of niet. Ik zou eens een foto op afstand maken of in de spiegel kijken hoe hij staat met je gehele lichaam op afstand erbij. Want op deze manier geeft het gewoon een heel vertekend beeld. Je kan een 40mm Rolex er op een foto ook zo te groot uit laten zien.
Overigens heb ik een 16,5cm polsomtrek en draag een 44mm Panerai. In mijn ogen staat het oke zolang de lugs niet uitsteken.
Niet upgraden.
Wees tevreden met wat je hebt. Een Speedmaster, smalle polsen en een jonge leeftijd.
Veel horlogeplezier gewenst !
Met een herenpols niet upgraden. Wat je hebt is fraai en staat goed!
gr, HJR
Bij mij kriebelt het ook en gisteren even bij Gassan binnengestapt… Ik vind de Pro perfect staan op mijn 16 cm polsen en ben om. Voordeel is dat het horloge niet groot oogt om je pols. Daarnaast zijn de details en afwerking van de Pro toch wel op een hoger niveau, wat je echt goed ziet als je naast elkaar in je hand hebt. Nu eerst een paar horloges eruit
Mijn polsen zijn 16,5 a 17,0 cm
En ik houd ook niet van te groot
Maar de Speedy pro vind ik goed kunnen
Komt ook door de korte lugs
Fotos vertekenen, oogt groter, dus lekker passen …
Bij kleine polsen de Speedy Pro gewoon niet op NATO dragen. Gelukkig blijven er meer dan voldoende bandenswapmogelijkheden over.
Toen ik geen Speedy had, hoorde ik vaak dat de subdials uit balans zijn.
Inmiddels in bezit van een Pro (Reduced nooit gehad) zie de onbalans terug in elke foto van een Reduced.
Proficiat met je voorgenomen aankoop!