Upjes verwijderen uit blauw?

Dag!

Het is me opgevallen dat er met regelmaat zogenoemde ‘upjes’ worden verwijderd door Level 3-aanbieders, vermoedelijk ter verdoezeling dat het aangeboden item wellicht interessanter lijkt dan het in werkelijkheid is…

Je kunt je afvragen of dit wenselijk is.

Mogelijk speelt de ‘slagroomtaart of shame’ een rol, die ooit werd toegekend bij 50 ups - als ik me niet vergis. :slightly_smiling_face:

Soit, misschien zou dit in de verkoopregels opgenomen moeten worden.
Of ik ben een ouwe zeurpiet aan het worden, dat sluit ik ook niet uit.

21 likes

Even van categorie veranderd.

1 like

Who cares?

2 likes

Haha dat. Ik kan wel lachen om de vele upjes maar aan de andere kant interesseert het me geen lor.

2 likes

Valt mij ook op idd.

Maar goed er zijn ook wel andere dingen die ik graag aangepast zou willen zien in t blauw.

Ik doe daar verder geen uitspraken over

:nerd_face:

5 likes

Ik heb dat ook nog gedaan. Niemand heeft baat bij die UPs. Dus kwestie van de etalage proper te houden.

Is ook niet tegen de regels, zolang je maar minimum 2 dagen tussen laat.

4 likes

wat is het nut dan van het verwijderen of het voordeel? :thinking:

2 likes

Dat bezoekers niet doorhebben dat je aanbieding niet zo aantrekkelijk is omdat het lijkt dat je hem nog nooit hebt hoeven uppen.

7 likes

Als ik hier toch op mag ingaan.

Geen tl 3. 100 dagen te koop zijn als je elke twee dagen upt 50 ups. Aka goh waarom upt die zoveel? Niet interessant genoeg? Te duur? Wat anders?? En wss al een aantal prijsverlagingen verder.

Wel TL 3 lid die dingen kan verwijderen en daardoor veel minder ups ‘lijkt’ te hebben maar mss met t zelfde zit en niet ‘verkocht’ word. Maar wel met veel minder ups omdat ze dus schijnbaar verwijderd kunnen worden. En dus minder snel wellicht ‘de prijs’ verlaagt want hey maar 5-6 ups ipv een paar dozijn.

Maak t dan voor ieder TL gelijk en maak dit voor niemand mogelijk.

Just my 2 cts en uiteraard niet persoonlijk bedoeld

11 likes

Je ziet zowieso hoe lang het topic er al staat.

7 likes

Dit dus.

1 like

Dat is 't zelfde als jezelf voor de gek houden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

aha, ik snap dat niet iedereen altijd het blauwe volgt of een nieuw aanbod ziet maar een paar ups kan wel helpen vind ik, zelf heb ik om moverende redenen het blauwe op negeren staan. Meer dan 10 ups moet je bij jezelf toch te rade gaan denk ik…

2 likes

Nou dat dus…

2 likes

Dan is het bij mij ook wel klaar.

2 likes

Up!:up:

13 likes

Om nog even een duit in het zakje te doen, het lijkt vooral te gebeuren bij Rolex horloges. :joy:

Dat is precies wat ik bedoel. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik mag morgen weer een up geven maar ik denk dat het weinig zin heeft🤣

2 likes

Of gewoon opnieuw een nieuwe advertentie openen (en de oude verwijderen).