Upjes verwijderen uit blauw?

Vind het eigenlijk heel sneu allemaal.

:neutral_face:

5 likes

Zo denk ik er ook over.

Alsof een juwelier elk horloge dat hij heeft elke 20 dagen verkoopt.

Hier wordt weleens de indruk gewekt dat alles meteen verkocht moet worden. alsof het balpannen zijn

9 likes

Ik heb nog nooit een upje verwijderd, is dat leuk? Niet het maximum uit mijn tl-3 gehaald blijkbaar. Alleen eigen upjes?

1 like

Up

5 likes

En t lijkt wel of hier op HF voor sommige merken verwacht word dat 1e eigenaar die zowat btw vrij koopt En er dan nog eens minimaal 15-20% af moet wil t misschien verkopen

Maar goed blijf er wat van vinden dat TL3 dit kan en in de praktijk over zelfde aantal dagen veel minder hoeft te uppen dan iemand die gen tl 3 is want dan kun je ook denken ook al is de advertentie al wat ouder. ‘Ow mss kijkt die er niet zo vaak naar en een up per een aantal weken’ terwijl de praktijk anders is en dat dus door een TL 3 lid ‘verdoezeld’ kan worden.

1 like

Als je meer UPt, dan heb je meer activiteit en wordt je sneller TL3.

Just saying…

5 likes

Wist niet dat t kon.
Goeie tip thnx👍

10 likes

:joy:

Maar te duur is te duur

3 likes

Ja graag!

Ik vind dit een onduidelijk verhaal. Zou je dit wat anders kunnen formuleren zodat ik het ook begrijp? Ik zie niet hoe het TL van invloed is op het aantal upjes? Of wat het aantal upjes zegt over de advertentie. Misschien is de prijs te hoog of het model niet zo gewild. Nou en, of je dan 2x of 20x upt?

Ik snap deze hele discussie niet.

8 likes

Amen :pray:

1 like

Ah leuk iemand die van meer regeltjes houdt :nerd_face:

2 likes

Dit.
Zie genoeg horloges die al een jaar of langer te koop staan.
Elke dag als de (digitale) rolluiken weer opengaan is het : UP

:grin:

Blijkbaar zijn ze dan :

:face_with_hand_over_mouth:

1 like

2 UP or not 2 UP, that’s the question :wave:

1 like

Ik zelf vind het eigenlijk niet zo interessant hoeveel ups een advertentie heeft… en een upje verwijderen maakt me ook niet uit! Is af en toe niet eens zo verkeerd! Heb je de relevante info veel eerder gelezen…

Uiteindelijk gaat het om het horloge en de prijs! En moet iedereen het handhaven wat hij voor het best vindt!

Bepaalde modellen verkopen goed en andere weer niet!

1 like

Ooooh @Meistersinger bedoel je.

Wie koopt die klokken nou eens, ik word gek van die (verwijderde) ups in het blauwe gedeelte. Zelf snapt ie nog niet dat hij te duur is of dat het incourante meuk is.

7 likes

Dat zijn de mensen die meer vragen dan bekende GD’s. Dan kun je uppen tot Sint Juttemis.

2 likes

De 1e tijd flink onder de aandacht brengen levert al een berg upjes op maar upjes verwijderen ? Moet iedereen zelf weten toch ? We zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde gelukkig anders word het zo’n zaaie bende hier.

1 like

Saaie

Verdorie zeg dat doe je subtiel.

15 likes