In your face werkt verrassend goed.
Krijg wel vaak feedback dat ik te direct ben.
In your face werkt verrassend goed.
Krijg wel vaak feedback dat ik te direct ben.
Rustig. Je moet je niet zo opwinden
Dit dus.
Zo zie ik hier ook wel eens Breitlings voorbij komen die misschien wel voor hetzelfde geld nieuw bij Outlet Roermond liggen.
Welterusten
Is idd gewoon een truucje om niet 99x upjes (zien elk upje als gezichtsverlies ofzo) te hebben in de verkooptopic.
Wat een genot is het na lange tijd met veel plezier actief te zijn hier nog altijd als onbetrouwbare gebruiker gekwalificeerd te worden. Voorkomt een hoop hoofdbrekens zie ik.
Waarom eigenlijk dat nerveuze omhoog plaatsen iedere 2 dagen ? Maak daar 14 dagen van zoals op Uhrforum en dan de zoekfunctie goed gebruiken.
Zeker, en Tudor niet te vergeten…die verkopers denken echt met Tudor goud in handen te hebben en sommigen worden gefrustreerd omdat ze het hier niet kunnen verkopen tegen de in hun ogen " o zo goedkope prijs…"
Gvd heb ik net een Tudor te koop staan. Ben ik mooi klaar mee dan.
Ik ook niet
Het lijkt wel of sommige hier niets anders te doen hebben pfff. Ben ook TL-3. Wist ook niet dat het kon. Zie het nut er ook niet van in (ook al snap ik dat wel), maar waar maak je je druk om?
Maar wellicht heeft je vrouw nu weer ergens een nieuwe Samsung telefoon liggen waarmee je jouw deal iets zoeter kan maken…
Gasten, focus op de bal, niet op de man.
Anders staat er binnen 15min weer een slot op. En zijn er weer wat extra TL2 leden.
Blijkbaar ben je kort van memorie , ik meen dat we een paar jaar terug iets deden bij van de valk Vught waarbij je opeens uit je hoge hoed de telefoon van je vrouw produceerde , een witte Samsung, om je deal wat leuker te maken…maar geen zorgen verder, het ga je goed
Ik weet niet wat jij gebruikt maar daar wil ik ook wat van hebben.
Moet je dat nu hier publiekelijk melden? Daar hebben wij toch niks mee te maken?
Iedereen kan altijd zijn eigen bijdragen verwijderen.
Het wordt weer vroeg donker. De drank lonkt. Tja dan lijkt het sneller vrijdag dan het is…
#volg!