Upjes verwijderen uit blauw?

Dat is waar, dat lid dat toen een Tesla wilde halen om belasting technische redenen kan daar met me afspreken als hij me wat wil zeggen, of zich verontschuldigen…tenslotte kent hij de weg ernaar toe erg goed, ik laat het erbij, ben er klaar mee…

want volgens de voorschriften hier moet ik met de gevoelens, het opleidings- en kennisniveau van anderen zoals lid plp rekening houden

1 like

Hiermee wil ik zeggen dat dit topic dus compleet overbodig is.

1 like

Dat is dan weer jammer, als het klikt zou ik wel willen samenwonen.

2 likes

Hadden jullie samen met een andere reden afgesproken bij vd Valk, viespeukjes :joy:

2 likes

Dat zijn toch de betere Upjes.

1 like

Heeft PLP een Tesla? :scream:

1 like

Waarom moeten er altijd regeltjes zijn voor alles…

Het kan overigens handig zijn als er alleen berichten staan met prijsverlagingen (of verhogingen soms zelfs) ipv dat je eerst langs talloze upjes moet scrollen.

4 likes

Ik heb een Tesla playlist op Spotify meer Tesla heb ik niet.

2 likes

Dat kan weer zonder zorgen ze hebben Bradley vandaag gepakt dus er kan weer zorgeloos gedate worden❤️

Wij snappen nu wel waarom :sweat_smile:

1 like

1 like

:thinking:

Interesseert mij werkelijk 0 hoe je het schrijft :kissing_heart:

2 likes

Bijna net zo leuk als de verkoopprijs in het eerste bericht aan te passen zodat het niet opvalt dat het horloge al 10x in prijs verlaagd is.
Ook een klassieker: laatste prijsdaling! En een week later verder dalen. Toegegeven, tot dat moment is het de laatste prijsdaling. Maar het aller aller allerfijnst zijn de topics met al 90 ups, waar al heel veel aanbiedingen zijn binnengekomen, alleen het perfecte aanbod nog niet.

2 likes

Volgens mij is dat niet mogelijk.

1 like

Had hij je geblinddoekt? Spannend hoor

Hoho, die taart had niets met ‘shame‘ te maken.
Dat was gewoon een ludiek bedoeld grapje, en werd gelukkig ook zo ontvangen.

3 likes

Up

2 likes

Up

2 likes

UP anders hou ik em zelf

6 likes