Leven en laten leven… Ik heb het zelf ook al gedaan om de advertentie overzichtelijk te houden.
En als je nerveus wordt van iemand zijn upjes, kies je toch gewoon voor negeren. Komt die advertentie niet meer voorbij!
Oeh lekker, ouderwets potje mening smijten. Komen de mijne…
1: als je eindeloos moet uppen kun je ook gewoon concluderen dat niemand je horloge wil (tegen die prijs). Als je dat na een upje of 5 doet val je er niet de rest van het forum een half jaar mee lastig.
2: je kunt als koper klagen dat upjes verwijderen een soort bedrog is. Je kunt ook een redelijke prijs bieden i.p.v. dat je op het 50e upje wacht om vervolgens je armoedzaaierige bod te kunnen ‘beargumenteren’
3: je kunt als tl2 verkoper klagen dat tl3’s wel ups kunnen verwijderen en jij niet. Maar als je punt 1 hebt gelezen weet je dat dit een non-argument is.
4: (private) verkopers: je bent geen juwelier, je hebt geen overhead, je draagt geen btw af, je hebt geen winstmarge nodig, je kunt geen garantie bieden, je accepteert geen retour. Hoezo verwacht je een retail prijs?
5: ‘kopers’ (privaat): spaar even door tot je het horloge wel kunt betalen
6: ‘kopers’ (handelaar): kap eens met die absurd lage biedingen. Als een verkoper ergens vanaf wil zie je dat wel aan de vraagprijs of weet hij/zij je wel te vinden.
Ok, eerlijk is eerlijk. Best lekker, even ventileren
Misschien hoeven mensen minder te uppen als ze niet steeds bij gebruikte horloges zetten “heb ik er zelf ook voor betaald”.
“Priced to sell”… en vervolgens niet verkopen
Dat vind ik echt de ergste uitspraak op hf
peterhenry en PLP bij Van der Valk in Vught.
Toevallig weet ik dat @PLP nooit een Tesla heeft gehad. Dus die moet hij hebben gehuurd. Wat een show off.
Ik ben nu wel benieuwd naar die vrouw. Zou die ook ‘ingehuurd’ zijn?
Ter compensatie een constructieve vraag: is het technisch mogelijk om een maximaal aantal reacties op een topic in een specifieke categorie in te stellen?
Maar waarom? Ik moet meer lachen om de mensen die zich storen aan upjes dan om de upjes zelf.
Ik vind het stiekem wel leuk om al die upjes, en vooral de daarin geschreven stukjes “verkoop techniek” te lezen. Dus niet een te laag aantal, alsjeblieft
Als je naar een advertentie kijkt maakt het niets uit. Maar al dat herkauwde blauw dat ‘nieuwste-pagina’ vervuilt is natuurlijk gewoon spam.
Ik geniet er ook van. Vooral ‘laatste up’ waarna er nog een paar volgen.
Of het dreigement ‘anders gaat ie terug in de kluis’.
Dan moet je deze selecteren. Dan krijg je echt alleen de nieuwe.
Ohw wacht nee je moet ‘Nieuw’ kiezen!
Deze dus!
Ah nice, bedankt voor de tip! Net iets te overtuigd getypt als tl1
Correctie, dit lost het probleem van de spam op m’n landing page niet op. Ik wil bij andere categorieën wel gewoon de nieuwe reacties zijn natuurlijk. Straks mis ik een like
Heerlijk topic
Iedereen ff z’n gif spugen, ik zie vele meningen voorbij komen waar ik t 100% mee eens ben, dat wel eens heb aangekaart en daarvoor werd gevlagd
Verdraaid, je hebt gelijk!
Iedereen kan zijn eigen upjes wissen.
Werd dit topic al ge-upt?
Je kan het verkoop gedeelte ook gewoon op negeren zetten. Komt het ook niet op je “nieuwste” pagina