Dat is natuurlijk de slechtste oplossing ooit. Dat zou deze hele discussie overbodig maken!
Up
Haha mooi dat dit initiatief van destijds nog in de herinnering is gebleven
En on-topic: boeie.
Als je wil kopen, koop je. Als je niet wil kopen koop je niet.
Zelf verwijder ik ook wel eens een up, maar dat doe ik vaker juist omdat ander de advertentie (met informatie) zo ver naar boven scrollen wordt. Alleen prijs down upjes laat ik dan staan
Hear hear
Meteen even voor gedaan hoe het werkt.
Ik niet, dan valt het op dat de prijs net omhoog is gegaan.
Ik heb zojuist mijn advertentie een up gegeven. Geen prijsverlaging geen dreigementen van dit is je laatste kans, nee gewoon een upje.
Wou het toch even delen met jullie.
Is denk ik ook het beste. Ik ben redelijk immuun geworden voor al die smeekbedes en tranentrekkers in upjes.
Is ie wel ‘priced to sell’?
Want ik neem aan dat iedereen zijn horloge in het blauwe deel zo prijst dat ie verkocht kan worden.
“Laatste kans, vanaf maandag gaat de prijs wéér omhoog”
“Gaat hij naar de grijze dealer”
Gvd heb ik net een Tudor te koop staan. Ben ik mooi klaar mee dan.
Oei. Tussen al die Tudors in het blauwe gedeelte. Succes!
Mijn prijs is wat ik er voor wil hebben en is naar mijn mening ook niet te hoog. Mocht een geïnteresseerde koper het daar niet mee eens zijn dan is dat helaas pindakaas. Het ergste wat mij kan overkomen is dat ik het horloge hier niet kwijtraak.
Het is wat het is en gelukkig heb ik nog wat te eten in huis dus vandaag red ik het wel.
Kunnen we die discussie over upjes niet even laten voor wat het is?
Ben meer benieuwd wat er verder is voorgevallen in een van der Valk hotel tussen @PLP en @peterhenry.
En die Tesla.
Begrijp ik goed dat er verkopers danwel investeerders hun upjes verwijderen?
En daarna spreken ze af bij Van der Valk?
En als leverage gooien ze er witte Samsungs bij?
Ik leer nog elke dag. Zodra de tl2 in the pocket is overspoel ik het blauwe en àlle Van der Valken…
Ik werd er gisteren op gewezen dat eenieder zijn eigen reacties kan verwijderen.
Dit werpt een ander licht op de zaak, daar ik meende dat dit een elitair recht zou zijn van TL3-gebruikers.
Nu blijkt dat het ordinaire voetvolk - zoals ondergetekende - dit ook mag, is het meer de strekking of het moreel juist is om te doen, daar het, zoals hierboven vaak benoemd, een psychologisch voordeel oplevert voor de verkoper die zodoende meer kans heeft om zijn knollen voor schaap/citroenen te kunnen slijten.
Het levert in elk geval een gezonde discussie op!
Dit teruglezende kan ik niet anders concluderen dan dat ik inderdaad een ouwe zeurpiet ben geworden doei.
Ik heb geen witte Samsung geen vrouw geen Tesla en peterhenry ken ik ook al niet, helaas.
Van der Valk in Vught is een kilometer of 35 maar geweest ben ik er nog nooit. Zoveel vragen maar zo weinig antwoorden.
Dagbrakers weer en dan gaat het net als de laatste keer compleet apeshit.
De geruchten gaan anders.
En we willen natuurlijk uitgebreid beide kanten van het verhaal horen om een nutteloze mening te kunnen vormen en die vervolgens hier meer te zetten.
Jij ook al? Nu moet ik de negeerfunctie activeren.
Maar onthou: What happens in the Van der Valk stays in the Van der Valk.