Upjes verwijderen uit blauw?

Destijds had je een Samsung Ladyphone. Revolutionair was dat toen, want daarmee konden de hoofdrolspelers in dit verhaal elkaars periodekalender in de gaten houden.

2 likes

Glashard ontkennen blijft een goede strategie totdat foto’s en video’s een ander beeld schetsen.

1 like

Maar, na een maand of wat gaan de periodes toch synchen?

1 like

Gaan we het noord Koreaanse HF regime nog strenger maken???
Wat mensen al niet bezig houd zeg, regels zijn al zo streng hier.
Het is prima zo!

Met de broek op de enkels, ik blijf ontkennen.

1 like

Upjes verwijderen uit blauw? Nee man, gewoon het blauwe deel verwijderen van HF :thinking:
Kijken hoeveel HFers er dan nog overblijven.

Blauwe deel verwijderen op HF

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Waarom niet gewoon niet uppen? Als niemand het doet maakt het ook niet uit, toch? :man_shrugging:

Roken is zowat onbetaalbaar en alcohol schijnt ook al slecht te zijn. Nu wil jij dat laatste pleziertje van om de twee dagen uppen ook al gaan verbieden? Zo zuur.

3 likes

Ja, geen lol, alleen maar donkerte en slechte dingen; al dat plezier moet maar afgelopen zijn!!!

Als ik eens een keer iets verkoop up ik het alleen maar omdat het niet helemaal ondergesneeuwd raakt :man_shrugging:

1 like

Ook geen (semi-)anonieme afspraakjes meer in van der Valk hotels? :disappointed_relieved:

2 likes

Ach ja dat zijn toch allemaal mOnEyMaKeRs ? :roll_eyes:

Ik zou nog steeds gewoon blijven het draait hier niet alleen om kopen of verkopen. Dat gezegd hebbende vind ik het wel prettig om hier op HF de mogelijkheid te hebben om dat te doen.

1 like

@PLP zal vast wel een weg daarin vinden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Is ‘priced to sell’

Sorry :joy: I’m vind dat een vreemde toevoeging op een verkoop platform.
‘Priced to keep’ zou pas een opzienbarende toevoeging zijn.

Of ‘priced to hankiepankie around in vd Valk’

8 likes

Jeetje ik probeer ook maar wat. :rofl:

1 like

:scream:

Dit is tegenwoordig banwaardig op HF!

1 like

Eens en daarom zou het de eigenaar en forum leiding sieren om het blauwe deel tot een max. van Є1000
te beperken. Alles boven de Є1000 gewoon op een ander platform verkopen chrono24 etc. :stuck_out_tongue:

Wat denken we van een verplichte prijsdaling van 5% per upje? :smiley:

Daar kijk ikzelf eigenlijk bijna nooit een horloge kopen of verkopen zou ik niet snel doen daar.
Waarom niet, geen idee.

Ondanks de bizarre wending die peterhenry aan dit topic heeft gegeven ga ik toch zeggen dat ik het juist leuk vind om hier met forumleden af te spreken. Mijn aan en verkopen hier hebben leuke ontmoetingen met mede horloge liefhebbers opgeleverd.

1 like

Belachelijk, het staat iedere verkoper vrij te vragen wat ie wil en het is aan een koper om daarmee akkoord te gaan of niet.
Horlogeforum is geen eigenaar van het horloge en heeft daarmee ook geen zeggenschap over de prijs, dat moet je ook niet willen.

De binnen 6 maanden regel is voldoende.

1 like