Upjes verwijderen uit blauw?

Dat deed het HF toch al? Met de regel dat je er geen winst op mag maken?

Dat mag je weldegelijk. Een Rolex uit 1995 bijvoorbeeld mag je gewoon voor een marktconforme prijs aanbieden, en dat betekent dus een mooie winst.

De 6 maanden regel is er wel en die is duidelijk.

Koop jij wel eens uit het blauwe deel Erik? Jij bent toch van de heavy hitters premium collection?

Ik heb 2 horloges gekocht van Capi maar ik ben niet van de heavy hitters hoor. :rofl:

1 like

Duidelijk met de prijs bemoeien :wink:

Je bent je er wel van bewust dat een al dan niet ludiek bedoelde suggestie van een TL1 lid niet onmiddellijk een HF regel is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Iedereen weet wat een upje bij Van der Valk betekent.

1 like

Als je 6 horloges te koop hebt staan met een gemiddelde vraagprijs van 3.500,- en je zit al bijna aan de 24 …

:thinking:

1 like

Een downer bij vd Valk is pas gênant :grimacing:

1 like

Doe er maar luchtig over maar zo begint dus de meeste ellende in het leven. Het begint als een ludieke suggestie maar voor je het weet raakt stront den knikker.

Nee, ik heb geen Rolex.

2 likes

Het gerucht ging ook dat deze een hardere trilfunctie had.

1 like

:joy:
Weet ik.
Maar aangezien we hier ons mening aan het geven zijn :grin:

1 like

Maar als je het upje verwijderd staat hij dan ook weer bovenaan?
En wat maakt het uit als er een upje wordt verwijderd?
Wist ook niet dat het kon.
Maakt het weer makelijker hoef je die allemaal niet te lezen.
En staat er alleen waar het om gaat.

1 like

Als je een horloge voldoende keren ‘upt’ krijgt het een cultstatus en verhoogd de waarde weer… toch?

1 like

:rofl::rofl::rofl:

Blijkbaar is het nu weer toegestaan om te reageren in het blauwe deel.

Als ik het meld, krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is omdat het bericht al beoordeeld is.

Of zie ik iets over het hoofd?

1 like

Nee hoor. @septentrio heeft zich kennelijk niet gerealiseerd dat hij met deze actie extra aandacht geeft aan een advertentie ten koste van anderen. Dat is de reden dat je niet mag reageren (en de adverteerder om de twee dagen). Tja. Ik had dit zelf even via PB gemeld, dan was het aan de adverteerder om te regelen dat zo’n inhoudelijke fout hersteld zou worden (kan simpel door Jur even een pb te sturen, ik heb ook wel eens een foutje gemaakt).

De melding die je laat zien is overigens best wel helder. Het was kennelijk al gevlagd, ik denk dat de inhoud van het bericht aanleiding gaf voor de mods om in dit geval niet in te grijpen. Het ziet er wel uit als een nuttige bijdrage. Maar het is inderdaad niet helemaal zoals het heurt … :wink:

1 like

Waar blijfd mijn slagroom taart

Dat begrijp ik, TS informeren via een PB was handiger geweest.

Feit is dat het discussie is en niet in het blauwe deel thuishoort.

Je ziet dat het uitnodigt tot verdere discussie. Er is alweer een reactie en TS doet vrolijk mee.

Mij maakt het niet zoveel uit, maar het is wel willekeurig als sommige reacties mogen blijven staan. Ook als ze iets toevoegen.

1 like

Ik ben het volledig met je eens hoor. Komt vast wel goed, zie dat er alweer twee reacties zijn dichtgevlagd.

Heb trouwens zelf gisteren even een upje verwijderd uit mijn eigen langlopende Swatch commercial. Gewoon omdat het kan en omdat er een fout in stond en natuurlijk keurig weer een uppie gedaan, na 3 dragen … :sunglasses: :beers:

1 like