V&D sale

De V&D’s gaan deze week open voor de totale leegverkoop. Valt daar wat te halen voor ons? Ik denk bepaald niet veel wat interessant is, uit mijn hoofd: een (heel) beperkte collectie Seiko kwarts, Casio, en G Shock. Een paar goekope bandjes.
Iemand een aanvulling?

Dit is ook meer een reminder voor wie wat in die richting zoekt.

3 likes

Je was me voor.
Ik zat er ook al aan te denken.
Ze hadden daar ook swiss-military-hanowa
Ik was wel van plan om er een kijken te gaan nemen.

Ha moet werken morgen, dus stuur het vrouwtje op g-shock jacht :wink:. (heb geen budget meer :joy:)

Hmm, ik zoek nog een quartz met saffier, compact formaat met goede lume. Ken je deze en weet je of die lume goed is?

Waar staat dat ze open gaan? Op hun Website heb ik t niet gezien.

Nee sorry, geen ervaringen mee met swiss-military-hanowa
Ik vindt wel de modellen mooi.
Er is vast wel iemand hier die er mee over kan vertellen.

Fijne klokjes, lopen ook mooi. Maar voor de lumen hoef je er geen te kopen, dat tipt niet aan de duurdere merken.
Het glas is wel zeer helder daar in tegen.

Daar dus.

Las net op het web, dat de kortingen op kunnen lopen tot 60%.
Toch maar even buurten in het weekend.
Wie weet zit er iets leuks tussen.

Ik ging vroeger altijd naar vend.nl en daar staat alleen iets over het faillissement. Via Google kwam ik er nu wel op vd.nl

Nou, de V & D in A’doorn had een aardige collectie, maar inderdaad veel “mode” horloges, Boss, Casio, Danish Design, Ice watch, Michael Kors, Oozoo, Fossil, Adidas, zo even uit m’n hoofd…

Hier in Tilburg waren de horloge-vitrines leeg sinds de sluiting…
Geen idee of ze morgen (deels) gevuld zijn. Ik ga kijken.

Sale is alleen op V&D eigen merken heb ik ergens gelezen, al die merken horloges/spullen gaan bij een failliet gewoon terug naar de leveranciers/ importeurs volgens mij.

Ik meen mij te herinneren dat de “juweliers” corner eigendom was van een derde partij maar correct me if i’m wrong

Precies hier ook, veel mode spul, quartz XL modellen…

Alle leveranciers hebben de gelegenheid gehad om eigen spullen terug te halen (tegen betaling). Ga er dus maar van uit dat al het knappe teruggehaald is. Ik verwacht vooral kleding van eigen merk en wat andere winkeldochters…

Mogen we tegoedbonnen inleveren :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Oh ik las tijdens de lunch dat we vooral niet op dumpprijzen moesten rekenen. Geen idee of 60% daar onder zou vallen, dat is in horlogeland heel aardig maar voor kleding normale uitverkoop. Maar goed, zo te lezen is alles al weg lees ik hier.

En gaat er nog iemand buurten vandaag bij de v&d?
Jammer genoeg is hij in Nijmegen nog niet los vandaag.