De V&D’s gaan deze week open voor de totale leegverkoop. Valt daar wat te halen voor ons? Ik denk bepaald niet veel wat interessant is, uit mijn hoofd: een (heel) beperkte collectie Seiko kwarts, Casio, en G Shock. Een paar goekope bandjes.
Iemand een aanvulling?
Dit is ook meer een reminder voor wie wat in die richting zoekt.
Fijne klokjes, lopen ook mooi. Maar voor de lumen hoef je er geen te kopen, dat tipt niet aan de duurdere merken.
Het glas is wel zeer helder daar in tegen.
Nou, de V & D in A’doorn had een aardige collectie, maar inderdaad veel “mode” horloges, Boss, Casio, Danish Design, Ice watch, Michael Kors, Oozoo, Fossil, Adidas, zo even uit m’n hoofd…
Sale is alleen op V&D eigen merken heb ik ergens gelezen, al die merken horloges/spullen gaan bij een failliet gewoon terug naar de leveranciers/ importeurs volgens mij.
Alle leveranciers hebben de gelegenheid gehad om eigen spullen terug te halen (tegen betaling). Ga er dus maar van uit dat al het knappe teruggehaald is. Ik verwacht vooral kleding van eigen merk en wat andere winkeldochters…
Oh ik las tijdens de lunch dat we vooral niet op dumpprijzen moesten rekenen. Geen idee of 60% daar onder zou vallen, dat is in horlogeland heel aardig maar voor kleding normale uitverkoop. Maar goed, zo te lezen is alles al weg lees ik hier.