V&D sale

Je strings ook?

Mag dit naar off topic? :joy:

3 likes

Mijn vrouw koopt dit soort dingen en ik mopper als er iets niet goed is. :laughing:
Mijn horloges koop ik wel zelf en dan mopper ik nooit op mezelf.
Dan gewoon maar flipperen.

Ooit met handdoeken e.d. ook geprobeerd, maar is nooit echt een succes geworden. :sunglasses:

2 likes

En dan zeg je iets over de V&D kwaliteit! :laughing:

V&D sale had al helemaal naar off topic gemoeten, zoā€™n geweldige horloge sale hebben ze toch al niet. :wink:

Gezien zij salaris binnenbrengt en ik werkloos ben, ga ik wel in de rij staan bij de V&D. Gelukkig moppert mijn vrouw niet op mijn keuzesā€¦ :relaxed:

2 likes

Vandaag V&D Breda bezocht. 2 g-shocks gekocht, 2 stuks voor ā‚¬103,50. Toch ongeveer 50 % korting op de adviesprijs gehad. Ze hadden niet veel meer. Wel veel Festina. En Soho meuk.

1 like

Blijkbaar komen de prijzen dan niet altijd overeen met de kaart van 25%. Ik Had niet meer verder gekeken/gevraagd aangezien ik niets van mijn geding zag. En ook gezien de drukteā€¦

Dus na al die jaren het Vendex concern te hebben gesteund, trok jij opeens al je business weg daar? En nu zijn ze dus failliet! Vind ik wel l%llug! :wink:

Yep, was denk ik een jaar of 8. Een Velona LCD! :grinning: Geen idee wat ermee gebeurd isā€¦

2 likes

Ik was er in Arnhem (uiteindelijk een uur in de rij van de kassa gestaan voor wat speelgoed), en daar hadden ze alleen nog Swatch en de rest was modemerken, Pulsar en Lorus. De Seiko vitrine was al leeg en G-shocks heb ik ook niet gezien. Maar wat een waanzin en om eerlijk te zijn plaatsvervangende schaamte dat ik er onderdeel van wasā€¦

1 like

Een icoon is niet meer. Dag van Nationale Rouw in onze contreien. Is gepast.
Niemand van onze stadsgenoten wil nog van de V&D-resten ā€˜profiterenā€™.
Net als gieren op een lijk afkomen, zo ook ā€˜dit soort clienteleā€™ op de ter ziele
gegane en voorbije V&D.

[was ā€˜dit soort clienteleā€™ maar eerder bij V&D gaan kopen, in plaats van destijds
telkens ā€˜op de centen aan het lettenā€™. Dan was V&D voor altijd gered geweest]

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Zoā€™n Rikketik geur, bedoel je?

6 likes

Zoā€™n heerlijke combinatie van penetrante zweetlucht en goedkope shag?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

13 likes

Helder!

@SuperC Jaap, ooit een sollicitatie overwogen als speurhond ? :nose: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Tot nu toe omschreef ik die als ā€˜verlepte bloemkool geurā€™, maar wauw, jouw omschrijving is helemaal raak! :joy::joy::joy::+1:

Je zou bijna denken dat als ze nou eens een keertje 20% korting op alles in alle filialen zouden hebben gegeven, ze helemaal niet failliet hadden hoeven gaan. Wat zijn wij toch een koopjesjagers met zā€™n allen!

1 like

In Den Bosch geen ander beeld dan bij de andere steden blijkbaar.

En dit is de kleine ingang. De massa is nog groter bij de grote ingang.

Zeer herkenbaar, wat reizen die mensen wat afā€¦ :wink:

gezellig.